بالا آمدن سطح هوشیاری فوتبالیست ملی پوش استان قزوین

رییس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی، در حال حاضر بهناز طاهرخانی هوشیاری خود را تا حد قابل قبولی به دست آورده است.

حسین باجیوند رییس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی، در حال حاضر بهناز طاهرخانی هوشیاری خود را تا حد قابل قبولی به دست آورده و درصد هوشیاری وی به عدد ۹ رسیده است.

وی افزود: با توجه به آسیب مغزی و شکستگی گردن، شرایط برای این بازیکن ملی پوش کشورمان کمی خطرناک به نظر می‌رسید، اما با اقدامات صورت گرفته تقریبا خطر رفع شده است.

باجیوند اضافه کرد: رییس فدراسیون فوتبال هم اکنون در شهر بم حضور دارد و از نزدیک پیگیر روند درمان بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی فوتبالیست‌های آسیب دیده در سانحه رانندگی بامداد یکشنبه سوم دی ماه را پیگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: بنا بر تشخیص پزشکان فعلا این امر میسر نیست، اما در صورتی که شرایط مهیا شود، با رضایت خانواده طاهرخانی، وی به مراکز درمانی تهران یا قزوین منتقل می‌شود.

بهناز طاهرخانی دو شب گذشته همراه با دو ملی پوش دیگر دچار سانحه رانندگی شد.

این حادثه در مسیر بازگشت به بم برای حضور در تمرینات تیم لیگ برتری خاتون این شهر رخ داد.

در این حادثه ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان جان باخت و زهرا خواجویی دیگر ملی پوش تیم خاتون بم به همراه بهناز طاهرخانی راهی بیمارستان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار