آشنایی با فرایند‌های سامانه مدیریت یادگیری جمعیت هلال احمر

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: نشست هماهنگی و توجیهی مسئولان آموزش این جمعیت با محور آشنایی با سامانه جدید مدیریت یادگیری و توجیه فرایند‌های آموزشی برگزار شد.

مجتبی طحان معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: نشستی با هدف آشنایی مسئولان آموزش با سامانه مدیریت یادگیری جمعیت هلال احمر و توجیه فرایند‌های آموزش همگانی و تخصصی، جمع‌آوری آمار، ارسال اسناد مالی و فعالیت‌های جدید آموزشی اجرا شد.

او با اشاره ضرورت پیشبرد فعالیت‌های نوین آموزشی افزود: طراحی استاندارد فرایند‌های آموزشی و پژوهشی به ویژه در جامعه امروز که به سرعت در حال پیشرفت است، از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده و باید بر اساس شرایط امروز باشد.

 معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان می گوید: با توجه به تغییر برخی از دستورالعمل‌های آموزشی، در این نشست درباره بخشی از تغییرات و ملزومات آئین‌نامه‌های آموزشی، مطالبی مطرح شد.

طحان ادامه داد: ارائه مطالبی درباره آموزش‌های ضمن‌خدمت، عمومی و همگانی و همچنین مجوز‌ها و اسناد مالی مربیان، از جمله موارد دیگر مطروحه در این نشست بوده است.

او با اشاره به فعالیت‌های کاربردی حوزه آموزش گفت: در بخش دوم این نشست، انجام فرایند‌های جدید معاونت آموزش و پژوهش به صورت کارگاهی تمرین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.