کلام خداوند متعال رمز شکوفایی در چند چیز است

رئیس سازمان استعداد درخشان گفت: تقوای الهی پیشه کردن اصلی‌ترین موضوعی است که همانند چتری بزرگ روی توصیه‌های گفته شده قرار داد.

الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: براساس کلام خداوند متعال رمز شکوفایی در چند چیز است؛ صبر در لایه‌های مختلف اجتماعی و ایجاد ارتباط برای تشکیل یک شبکه منسجم و هدفمند برای اینکه معارف اهل بیت را با هم تبادل کنیم، همچنین اجازه ندهیم ناامیدی و خستگی وارد فضای کاری ما شود و بتوانیم نیاز‌ها را نیز بشناسیم.

وی افزود: همچنین تقوای الهی پیشه کردن اصلی‌ترین موضوعی است که همانند چتری بزرگ روی توصیه‌های گفته شده قرار داد.

او ادامه داد: ما در مدارس سمپاد در تلاش هستیم تا نگاه دانش‌آموزان را به مسائل تغییر دهیم، به‌نحوی که فقط به فکر لذت‌های دنیوی نباشند چرا که وجود این نوع از فضای ذهنی باعث می‌شود افسردگی و رخوت در بین دانش‌آموزان ترویج پیدا کند.

یاوری گفت: در حال حاضر با توجه تبلیغات گسترده شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای، برای انتقال مفاهیم، گاهی اوقات در فشار قرار می‌گیریم، اما به همین دلیل باید بیشتر تلاش کرد. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان ادامه داد: چالش‌های بسیاری وجود دارد که باید ذره ذره این چالش‌ها را از بین برد و در پی برطرف کردن برخی ضعف‌های موجود باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار