اتهام زنی انگلیس به ایران درباره ارتباط با عملیات گروه‌های مقاومت در منطقه

وزیر خارجه انگلیس با اتهام زنی به ایران درباره ارتباط با عملیات گروه‌های مقاومت در منطقه مدعی شد دولت لندن اقدامات مخرب تهران را تحمل نخواهد کرد.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس با تکرار ادعا‌های بی‌اساس درباره ارتباط ایران با عملیات گروه‌های مقاومت در منطقه و ادعای نخ‌نمای یک شبکه انگلیسی درباره طرح توطئه ایران برای سوء‌قصد به ۲ مجری تلویزیونی لندن‌نشین مدعی شد که دولت لندن اقدامات مخرب تهران را تحمل نخواهد کرد.

 وی در گفتگو با روزنامه ساندی تلگراف ادعا کرد: ایران یک عنصر کاملاً مخرب در منطقه و جهان است و در این مساله شکی نیست. وی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان را گروه‌های نیابتی ایران در غرب آسیا خواند و ادعا کرد که این سازمان‌ها در ایجاد سطح بالایی از نا امنی و خطر در جهان سهیم هستند.

وزیر خارجه انگلیس مدعی شد: به نظرم این فوق العاده مهم است که اول از همه، ایران یک پیام واضح دریافت کند که این اقدامات تنش‌زا تحمل نخواهد شد. ثانیاً، ما باید با متحدانمان کار کنیم تا مجموعه‌ای واقعا قوی از اقدامات بازدارنده علیه ایران ایجاد کنیم.

وی سپس ادعا کرد: سطح خطر و ناامنی در جهان در مقایسه با سال‌ها و دهه‌های گذشته در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد و تهدید ایران نیز بخشی از این است.

کامرون همچنین به گزارش ادعایی شبکه آی‌تی‌وی درباره طرح توطئه ایران برای سوء‌قصد به ۲ مجری شبکه اینترنشنال اشاره و ادعا کرد که این اقدامات شواهد بیشتری از تهدید غیرقابل قبول ایران علیه جان روزنامه‌نگاران مستقر در بریتانیا است.

آی‌تی‌وی روز پنجشنبه با انتشار گزارشی ادعا کرد که سپاه در اکتبر سال ۲۰۲۲ به یک قاچاقچی انسان پیشنهاد داد که در ازای ۲۰۰ هزار دلار ۲ مجری اینترنشنال را ترور کند اما فرد اجیر شده که یک جاسوس دوجانبه بود، این توطئه را افشا کرد.

بر اساس این گزارش ادعایی، فرد اجیر شده برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در ارتباط با صنایع کشتیرانی با سپاه همکاری کرد اما بعدا جذب یک سازمان اطلاعاتی غربی شد و پس از آن که سپاه در سال ۲۰۲۲ برای قتل این دو مجری با او تماس گرفت، این توطئه را به سازمان اطلاعاتی مربوطه اطلاع داد.

ساندی تلگراف ادعا کرد که وزیر خارجه انگلیس کاردار سفارت ایران در انگلیس فراخواند تا تصریح کند که این تهدیدها تحمل نخواهد شد.

سید مهدی حسینی متین پیشتر روایت ادعایی آی‌تی‌وی را مشابه فیلم‌های هالیوودی توصیف و آن را محکوم کرده بود. کاردار ایران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) تصریح کرد: صرف نظر از فعالیت‌های غیرقابل انکار خشونت‌آمیز و خرابکارانه این به اصطلاح شبکه تلویزیونی در انگلیس علیه امنیت ملی ایران، ما همچنین هرگونه ارتباط با کسانی که این ادعاها را انجام داده‌اند، تکذیب می‌کنیم.

همچنین سفارت کشورمان در نامه‌ای خطاب به آی‌تی‌وی، گزارش بی‌اساس این شبکه را سفارشی توصیف کرد و نوشت: نیازی به گفتن نیست که ادعاهای بی اساس ارائه شده در این گزارش نه تنها فاقد ارزش است بلکه به نظر می‌رسد در عقاید از پیش تعیین شده و داستان‌های هالیوودی علیه جمهوری اسلامی ایران ریشه دارد که برای مدتی در دستور کار برخی از جناح‌های جنگ‌طلب در داخل انگلیس بود.

سفارت کشورمان تصریح کرد:‌ ایران به عنوان یک کشور مسئول بر اساس قوانین و هنجارهای بین المللی به عدم مداخله در امور داخلی کشورها متعهد است.

این نامه می‌افزاید: مشاهده گزارش‌های سفارشی که به جای پایبندی به اصول روزنامه نگاری عینی، منعکس کننده احساسات هالیوود است، مایوس کننده است. چنین گزارش‌هایی نه تنها محکوم که به شدت رد می‌شود.

سفارت کشورمان تاکید کرد:‌ اتهامات بدون دلیل مناسب، اعتبار روزنامه نگاری را تضعیف و به انتشار اطلاعات نادرست کمک می‌کند. علاوه بر این، ما گزارش‌دهی مسئولانه را تشویق می‌کنیم که تفاهم و همکاری بین کشورها را تقویت می‌کند.

اتهام‌زنی کامرون علیه ایران در ماجرای حمله به کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ

وزیر خارجه انگلیس در ادامه گفت‌ وگو با ساندی تلگراف از حملات ارتش یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ ابراز نگرانی و ادعا کرد: «آزادی کشتیرانی و امنیت دریایی نه تنها برای بریتانیا بلکه کل جهان بسیار مهم است. وی ادعا کرد که در صورت تداوم حملات ارتش ملی یمن، انگلیس آمادگی دارد تا تحریم‌های جدیدی را وضع کند.»

ارتش یمن در حمایت از مردم غزه طی چند عملیات کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ (شمال سواحل سومالی) و تنگه باب‌المندب هدف حمله قرار داده بود.

در پی این اقدام چندین شرکت بین‌المللی کشتیرانی تردد در کانال سوئز را به حالت تعلیق درآوردند. مسیر کشتیرانی کانال سوئز که به دریای سرخ منتهی می شود یک آبراه مهم برای تجارت جهانی است و از آن برای انتقال کالا و انرژی بین اروپا و آسیا و سایر مناطق جهان استفاده می شود.

این مسیر با اجتناب از دور زدن کل قاره آفریقا در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند. نیروهای ارتش یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود را متوقف نکرده باشد حملات به کشتی‌های این رژیم را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

اما ادعای انگلیس درباره نقش تهران در این تحولات درحالیست که جمهوری اسلامی ایران ادعای دخالت در تحولات فلسطین را رد و تاکید کرده است که هیچ گروه نیابتی در منطقه ندارد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران چندی پیش در گفت‌ وگو با نشریه فایننشال تایمز تصریح کرد: ما هیچ گروه نیابتی در منطقه نداریم. این‌ها گروه‌هایی هستند که خود تصمیم می‌گیرند و خود اقدام می‌کنند.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خدا نگذره اونی که درسفارت این فتنه ها را بازکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
افزایش خبرنگاران شهید در غزه به ۱۰۰ نفر
با شهادت «محمد ابو هویدی» خبرنگار فلسطینی در بمباران منطقه الشجاعیه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی شمار خبرنگاران شهید در غزه به ۱۰۰ نفر رسید.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ادامه حمایت گسترده تسلیحاتی واشنگتن از رژیم صهیونیستی 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای اسلامی ناتوان و عاجز و به ویژه سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1917 تاکنون در تمامی جنایات اسرائیل جنایتکار شریک جرم بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
توصیه می‌کنم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند
۱۰:۲۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
توصیه می‌کنم آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها منطقه را ترک کنند
نیروهای تروریست انگلیسی حق حضور در منطقه را ندارند و باید منطقه را ترک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اعتراف مقام سابق ستاد کل اسرائیل: بدون کمک آمریکا نمی‌توانیم از خود دفاع کنیم
یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه به هلاکت رسید
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در مسیر دشمنی با بشریت حرکت می‌کنند
۰۹:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در مسیر دشمنی با بشریت حرکت می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش به همراه آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون همدست القاعده و سایر گروه های تروریستی در کشتار مردم عراق و لیبی بوده است.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار خودش به همراه آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همدست داعش و سایر گروه های تروریستی در کشتار مردم سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۱۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار خودش از سال 1982 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهای تروریستی در عراق، منطقه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۴۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های آمریکا و مزدورانشان را فراموش نمی کنند.
مردم ایران از مرداد ماه سال 1332 تاکنون خیانت ها و جنایت های انگلیس و مزدورانشان را فراموش نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تلاش شده تا حمله سایبری اخیر به سامانه جایگاه‌های سوخت کشور به رژیم صهیونیستی ربط داده شود. ولی رژیمی که خود آماج حملات سایبری قرار گرفته و ضعف‌های شدید امنیتی در زیرساخت‌های حیاتی‌اش وجود دارد و از طرفی در جنگ تمام توانش را برای حمله و مقابله با یک گروه نظامی در غزه صرف می‌کند، در موقعیتی نیست که بتواند دست به چنین کاری بزند‌. شواهد نشان می‌دهد، این گروه هکری با برنامه و تحت حمایت آمریکا اقدام به این کار کرده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
رژیم جعلی صهیونیستی آب مردم مظلوم غزه را قطع و در مواردی هم اقدام به مسموم و آلوده کردن آب قلیل این خطه کوچک می‌نماید و همچنین مانع از ورود آب به غزه هم می‌شود! دنیا ببیند که ملت مظلوم فلسطین به ویژه غزه با چه حیوانات درنده‌ای به نام صهیونیست درگیرند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اسرائیلی‌ها یک روز مدعی داشتن چهارمین ارتش دنیا بودند و می‌گفتند‌ نیل تا فرات را باید بگیریم، یا مثلا تاسیسات هسته‌ای ایران را می‌زنیم، اما امروز در مقابل یک گروه چریکی حماس کم ‌آورده‌اند. اعلام کرده‌اند جنگشان با حماس جنگ موجودیتی است، یعنی موجودیت‌شان به خطر افتاده است. به همین دلیل می‌توان گفت حادثه طوفان‌الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اقدامات شجاعانه انصارالله و نیروی دریایی یمن در توقیف کشتی‌های اسرائیلی و همچنین ممانعت از تردد و ارسال کالا و تجهیزات به رژیم اشغالگر صهیونیستی شاهدی حاضر بر راهبردی بودن و تعیین‌کننده بودن نیروی دریایی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است. بی‌جهت نیست که رهبر معظم انقلاب نیروی دریایی را یک نیروی راهبردی دانسته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ایران و روسیه محور های شرارت در منطقه و جهان هستند که باید تضعیف شوند و دچار فروپاشی اقتصادی شوند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اروپا نباید پناهگاه گروهک تروریستی ضد انقلاب باشد.
اروپا نباید پناهگاه گروهک تروریستی منافقین باشد.
سوئد نباید پناهگاه گروهک تروریستی ضد انقلاب باشد.
سوئد نباید پناهگاه گروهک تروریستی منافقین باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
گسترش جبهه مقاومت ، نتیجه مماشات با ایران است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۰۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
ادعا‌های جدید دیوید کامرون، وزیر امورخارجه انگلیس درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ان شاالله گروه های مقاومت انتقام خون های به نا حق ریخته شده را از صهیونیست ها خواهند گرفت
آه و نفرین کودکان بی دفاع غزه دامن کثیف صهیونیست های خونخوار را خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
از دولت محترم مالزی به خاطر ممانعت از ورود کشتی رژیم جعلی به بنادر مالزی تقدیر و تشکر می‌کنیم. ان‌شاءالله دیگر کشورهای اسلامی هم یاد بگیرند و این‌گونه با این شیطان‌صفتان قاتل برخورد نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
تکرار حملات سایبری ناشی از این است که زیرساخت‌های ما در امنیت سایبری به روز نیست و کماکان شاهد پسورد‌های ساده در برخی سیستم‌های دولتی هستیم که گروه‌های هکری دشمن از همین مسائل ساده استفاده می‌کنند. هنوز هم در برخی از سازما‌ن‌ها از سیستم عامل‌های قدیمی استفاده می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
صهیونیست‌ها در حمله زمینی به غزه و تخریب گسترده در این باریکه فکر این روز‌ها را نمی‌کردند که حماس خیابان‌های غزه را به هزارتوی مرگ برای سربازان اسرائیلی تبدیل بکند. به گونه‌ای که میزان تلفات ارتش صهیونیستی در غزه در حال حاضر تقریباً دو برابر بیشتر از زمان حمله زمینی نظامیان صهیونیستی به این بخش از اراضی فلسطینی در سال 2014 است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اسرائیل که خطر موجودیتی را به خوبی درک کرده‌، به دنبال مقابله با جبهه مقاومت و افزایش تنش‌ها در منطقه است. فلذا روز دوشنبه 27 آذر توسط گروه هکری خود (گنجشک درنده) تلاش داشت با ایجاد اخلال در سیستم توزیع سوخت مردم ایران موجب اختلال و بی‌نظمی شده و به نوعی دامنه‌ای از اعتراضات مدنی را سبب شود. اما با هوشیاری و توانمندی مهندسان و کارشناسان فنی در عرض مدت کوتاهی همه جایگاه‌های سوخت کشور به چرخه سوخت‌رسانی کشور وارد شدند و دشمن در توطئه خود ناکام شد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ادعا‌های جدید دیوید کامرون، وزیر امورخارجه انگلیس درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل حتی به پیکر شهدا هم رحم نمی‌کند
۱۷:۵۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اسرائیل حتی به پیکر شهدا هم رحم نمی‌کند
که اسرائیل با بمباران، اجازه نمی‌دهد افراد زنده‌ای را نجات دهیم که در زیر آوار گرفتار شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
یک نظامی دیگر صهیونیست در غزه به هلاکت رسید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دست‌های انگلیس جنایتکار از سال 1917 تاکنون به خون مردم بی‌گناه فلسطین آغشته است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اعتراف مقام سابق ستاد کل اسرائیل: بدون کمک آمریکا نمی‌توانیم از خود دفاع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
در فضای مجازی این مطلب نوشته بود وحالا واقعی به نظر میرسداَنگل دنیااَنگلیس است وتلفظ صحیح همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس از سپاه پاسداران میترسد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب خوشه ای عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
آمریکا، انگلیس، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
بیش از ۸ هزار فلسطینی از آغاز جنگ غزه بازداشت شده‌اند
۱۳:۵۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بیش از ۸ هزار فلسطینی از آغاز جنگ غزه بازداشت شده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است بین بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی وجود ندارد چون به خاطر که هر دو سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند. اعتراضات اخیر در ایران 100 درصد فقط کار آمریکا و متحدانش بوده است.
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.

آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.

آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.

آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در سوریه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.

آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در جنگ اوکراین، روسیه و غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.

و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ سوریه، تسلیحات همه گروه های تروریستی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.

و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ یمن، تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.

و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات اوکراین را تامین می کنند. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات رژیم کودک کش صهیونیستی را تامین می کنند.

و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بودن و هنوز هم هستند.

بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار مانند انگلیس، فرانسه، آلمان سگ دست نشانده آمریکا کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است. از سال 1357 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهک تروریستی منافقین جنایتکار در کار است. از سال 1389 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست گروهی تروریستی داعش جنایتکار در کار است. عربستان سعودی حامی اصلی مالی همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 1917 تاکنون در هر جای دنیا منطقه و جهان جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
صهیونیست ها جنایتکار با حمایت و پشتیبانی انگلیس جنایت می کنند، آدم میکشند و هم مردم غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است چرا؟ انگلیس جنایتکار از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایت های رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بمباران شدید مردم غزه در این مدت 79 روز توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب بسیار ناراحت کننده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند. آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اردن از سال 2011 تاکنون پایگاه آمریکا، اروپا، داعش و سایه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس به همراه اروپا و آمریکا و مزدورانشان در اعتراضات و ناآرامی های اخیر ایران نقش دارد و دست داشته است؟!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در جنگ تحمیلی هشت ساله هم تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
رژیم اسرائیل به همراه آمریکا در حمله علیه مردم غزه مرتکب جنایات جنگی شده است که رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است.
که در آن به این نتیجه رسیده است که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در دو حمله هوایی مرگبار و غیرقانونی به خانه‌های غیرنظامیان در نوار غزه از مهمات ساخت آمریکا استفاده و واشنگتن بصورت مستقیم در این حمله مشارکت کرده است.
استفاده ارتش رژیم اسرائیل از مهمات و سلاح های ساخت آمریکا در حملات غیرقانونی که پیامدهای مرگبار برای غیرنظامیان به همراه داشته است باید زنگ خطر را برای دولت بایدن به صدا درآورد زیرا سلاح های ساخت آمریکا کشتار دسته جمعی خانواده های بزرگ فلسطینی در غزه را تسهیل کرده است.
آمریکا باید انتقال سلاح هایی که فلسطینی ها به وسیله آنها کشته می شوند را به اسرائیل متوقف کند که واشنگتن باید برای جلوگیری از افزایش خطر ارتکاب نقض قوانین بین المللی فوراً انتقال سلاح به اسرائیل را متوقف کند.
دولتی که به تامین سلاح های مورد استفاده برای ارتکاب تخلفات ادامه می دهد، در مسئولیت این تخلفات شریک است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا دیوان بین‌المللی کیفری به وظیفه‌اش درباره جنایات صهیونیست‌ها و مزدورانشان عمل نمی کند که هزاران آدم کشته شده‌اند و نسل‌کشی در غزه رخ داده است، به وظیفه ذاتی خودش عمل نکند، دیگر وجود آن چه اهمیتی دارد؟

نیروی هوایی آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. نیروی هوایی اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.

ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.

حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد. حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
هیچ غلطی نمی توانید بکنند
۱۳:۳۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
هیچ غلطی نمی توانید بکنند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۲۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است.
سوال اینجاست که چرا انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
سوال اینجاست که پس چرا دوستان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مانند روسیه و چین و غیره قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری کانادا سه‌شنبه شب به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل را وتو نمی کنند و وتو نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
وزیر امور خارجه انگلیس استعمار گر غلط کرده. این کشور از تروریست دولتی اسرائیل که مردم بی گناه را قتل عام کرده حمایت میکند. عملکرد انگلیس در چند ساله گذشته، ظلم، ستم و کشار مردم جهان و بخصوص ایران بوده و این کشور نمیتواند ادعائی علیه ایران داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون درامور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
انگلیس جنایتکاراز سال 1332 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دشمن تاریخی ملت ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
واقعاکه ؟!!!!!
اینکه می گویند روباه پیر
بحق مصداق واقعی کلمه انگلیس است
این سفیر خرفت انگلیس باوجود ترحیمها همه جانبه بر ملت ایران عزیز از تمام جهات زندگی مردم ایران قراردادن
اما حالا برای تمسخر شب یلدا را تبریک می گوئید؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بیش از 136 نفر از اعضای سازمان ملل در جنگ 75 روزه غزه جان باختند و 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی بوده است و این حالی است که در پی این جنایات بیش از 21 هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آن‌ها از زنان و کودکان هستند. بیش از 9 هزار و 800 کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه کودکان در جریان است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۵۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
۱۲:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
شهروندان انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه از راه کانادا وارد ترکیه می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس جنایت می کنند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
و این در حالی است که تروریست های داعش جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس جنایت می کنند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
باب المندب باید گورستان انگلیس شود
۱۲:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
باب المندب باید گورستان انگلیس شود
انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم سعودی را بدهد.
انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد.
انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ گاه در جهان عامل صلح و ثبات و امنیت نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
۱۲:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی و محمد جواد ظریف هم رسما باید از مردم عذرخواهی کنند.
۱۲:۳۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سفیر انگلیس جنایتکار را از تهران اخراج کنید و حسن روحانی و محمد جواد ظریف هم رسما باید از مردم عذرخواهی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بایدن همدست نتانیاهو در کشتار مردم غزه است.
آمریکا مسوول تشدید نسل کشی در غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ گاه در جهان عامل صلح و ثبات و امنیت نبوده است.
آمریکا باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد.
آمریکا و رژیم صهیونیستی باید به اتهام نسل کشی و جنایت علیه بشریت در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس در جنگ غزه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای منطقه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار همدست ارتش اسرائیل در کشتار مردم غزه است.
انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را در جنگ یمن تامین می کند چرا؟
انگلیس جنایتکار حق حضور در غرب آسیا را ندارد.
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است. آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد. وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.


انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است. اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند. لندن در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. لندن هم مانند کاخ سفید همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند. آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند ما ملت ایران برجام نمیخوایم آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است. انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.

از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است. انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است. انگلیس جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است.

سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات انگلیس است. سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.



اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است. آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ گاه در جهان عامل صلح و ثبات و امنیت نبوده است.

انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم سعودی را بدهد.
انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم صهینونیستی را بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۰۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : باید به انگلیسها درسی دهید همچون همان درسی که به آمریکایی‌ها دادید و سفارتشان را تصرف فتح گردید و آن آمریکایی‌های جنایتکار خبیث موذی جاسوس فتنه گر توطئه گران را از ایران اسلامی برای همیشه اخراجشان کردید و سفارتخانه شان را پلمپ کردید این انگلیسها بسیار پرو شده اند و دارن مابین ایران روسیه را هم برهم می زنند انگلیسی‌ها از آمریکایی‌ها هزار بار بدتر هستند برای نظام ایران اسلامی و مردم ایران اسلامی باید یه روزی بلایی را که بر سر سفارتخانه آمریکایی‌ها درآوردید بر سر سفارتخانه انگلستان هم در بیاورید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.

از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های لندن را به خلیج فارس جلوگیری کند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سخنگوی کاخ سفید اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
سخنگوی کاخ سفید اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.


نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند.

انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟

دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است.
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.

کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. در جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورهای عربی جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کردند.

و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟

رژیم اسرائیل به همراه آمریکا در حمله علیه مردم غزه مرتکب جنایات جنگی شده است که رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است.

سوال اینجاست که پس چرا دیوان بین‌المللی کیفری به وظیفه‌اش درباره جنایات صهیونیست‌ها و مزدورانشان عمل نمی کند که هزاران آدم کشته شده‌اند و نسل‌کشی در غزه رخ داده است، به وظیفه ذاتی خودش عمل نکند، دیگر وجود آن چه اهمیتی دارد؟

تمام غربی ها و سازمان های به اصطلاح مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایت های صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.

اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.

کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.

آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.

عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟

کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟

اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است. اسرائیل جنایتکار از تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دولت نتانیاهو امنیت و آینده کل منطقه ما را به خطر می‌اندازد تا حیات سیاسی خود را حفظ کند. از دست رفتن جان 20 هزار فلسطینی بی گناه که اکثرا کودک و زن هستند، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است. اسرائیل نباید از این جنایات بی‌پاسخ بگذرد.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 3 ماه است که متأسفانه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است.
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.

عامل اصلی حمله به غزه آمریکا جنایتکار است.
عامل اصلی حمله به غزه انگلیس جنایتکار است.

درحالیکه واشنگتن خواهان آرامش در سوریه نیست و از سال 2011 تاکنون هم نبوده است ارتش آمریکا همچنان غارت نفت سوریه است و هم حمایت از تروریست ها در سوریه است.

حضور سربازان آمریکایی در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
نیروهای ائتلاف آمریکایی 100 درصد فقط از داعش در سوریه و عراق حمایت نظامی می کنند.
و این در حالی است که ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 3 ماه است که انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

در پاسخ به رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
آمریکا جنایتکار و سوئد جنایتکار و همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار آشکارا از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می‌کنند.
شرم آور و تاسف بار است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
و این در حالی است که دوستان اسرائیل در آمریکا، انگلیس و فرانسه وغیره اعتراف کردن که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
رسوایی مدعیان حقوق بشر آمریکایی و اروپایی هر روز مشهودتر می‌شود.
نماینده آمریکا در سازمان ملل رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
آمریکا از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی بوده است.
آمریکا از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در سوریه بوده است.
آمریکا از سال 2015 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در یمن بوده است.
آمریکا از سال 2021 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در اوکراین بوده است.

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
تروریست‌ها مورد حمایت مدعیان حقوق بشر دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل و مزدوراشنان دیگر آرامش نخواهند داشت.
دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اتهام زنی انگلیس به ایران درباره ارتباط با عملیات گروه‌های مقاومت در منطقه دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت امیرعبداللهیان ناتوان و عاجز وزیر امور خارجه کشورمان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
آمریکا همچنان مسؤول درجه اول تداوم حملات و جنایات جنگی رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی است.
جای تأسف بسیار است که با گذشت ۷۷ روز از حملات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه، دولت آمریکا همچنان مانع تصویب قطعنامه‌ای الزام‌آور در شورای امنیت برای توقف جنگ و پایان دادن به جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌شود.
پس از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات اقدام به حمله به غزه کرده و محاصره این منطقه را تنگ‌تر ‌و تنگ‌تر کرد. در پی حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آنها از زنان و کودکان هستند.
ارسال کمک‌های موثر انسانی در سایه تداوم بمباران‌ها و حملات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردمی که ۷۷ روز تحت بی‌سابقه ترین جنایات جنگی تاریخ معاصر قرار داشته و بیش از ۶۰ درصد منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهری و خدماتی آنان تخریب شده است، عملا میسر نیست و اظهارات دبیرکل سازمان ملل متحد پس از تصویب این قطعنامه نیز ناظر بر همین واقعیت تلخ است.
ارسال کمک‌های موثر انسانی در سایه تداوم بمباران‌ها و حملات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردمی که ۷۷ روز تحت بی‌سابقه ترین جنایات جنگی تاریخ معاصر قرار داشته و بیش از ۶۰ درصد منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهری و خدماتی آنان تخریب شده است، عملا میسر نیست و اظهارات دبیرکل سازمان ملل متحد پس از تصویب این قطعنامه نیز ناظر بر همین واقعیت تلخ است.
دولت آمریکا همچنان مسؤول درجه اول تداوم حملات وحشیانه و جنایات جنگی رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در غزه و نیز کرانه غربی فلسطین است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۶ ۰۳ دی ۱۴۰۲
عراق نباید پناهگاه تروریست‌ها باشد و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق از سال 1982 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است چرا؟
عراق نباید پناهگاه تروریست‌ها باشد و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق از سال 1982 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت انگلیس و متحدانش بوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
آمریکا برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
اروپا برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
انگلیس برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها باید به اتهام جنایت علیه بشریت در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
افزایش قربانیان جنگ غزه به ۲۰۲۵۸ شهید. تعداد شهدای خبرنگار در غزه به ۹۹ نفر رسید. سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس دست به کار شوند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات انگلیس است.
سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.

آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و 3 کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

انگلیس جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را در انگلیس ببندند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.

انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۳ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 79 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت79 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های لندن را به خلیج فارس جلوگیری کند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم.
انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
انگلیس جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
لندن در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
لندن هم مانند کاخ سفید همچنان هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
آمریکا و هم اروپا به دنبال توافق هسته ای و برجام نیستند
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است پس مذاکره ایران با انگلیس جنایتکار از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
انکلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار منطقه خاورمیانه و جهان را بی‌ثبات کرده است.
انگلیس جنایتکار همچنان تهدیدی برای منطقه و جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۳۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۲۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم سعودی را بدهد.
انگلیس جنایتکار باید تاوان حمایت‌های خود از جنایات رژیم صهیونیستی را بدهد.
انگلیس جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که هیچ گاه در جهان عامل صلح و ثبات و امنیت نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۱:۲۰ ۰۳ دی ۱۴۰۲
ایران ازابتدا نباید روی انگلیس و آمریکا حساب باز میکرد
غرب برای اقدام علیه کشورهانه نیازی به دلیل داره و نه بهانه
غربیهاسگهای وحشی هستن و بس ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
چی میگن حالا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۳ دی ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم
می گن انگلیس خرفت وروباه پیر
۱۲
آخرین اخبار