کرمانشاه در تولید مرغ حائز رتبه سوم است

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در مورد تغییرات قیمت مرغ، گفت : این تکرار مکررات است و جهاد کشاورزی در تعیین قیمت مرغ اختیار و کنترلی ندارد.

شورچه مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تعیین قیمت مرغ موضوعی کشوری است، گفت : قیمت کشوری مرغ هم اعمال نمی‌شود درنتیجه این بحران همچنان پا برجا است.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در تهران طی هفته گذشته به ازای هر کیلوگرم به ۱۲۰ هزار تومان رسید، افزود: افزایش قیمت مرغ برای مرغداران جذابیت دارد درنتیجه آن‌ها بیشتر به تولید می‌پردازند.

شورچه با بیان اینکه روز پنج‌شنبه ۱۹۵ تن مرغ در استان کرمانشاه توزیع شده، خاطرنشان کرد: مشکلی در تولید مرغ نداریم، حتی در جوجه‌ریزی جزو استان‌های برتر کشور و حائز مقام سوم هستیم.

وی ادامه داد: مشکل مرغ، تولید آن نیست بلکه مشکل به زنجیره تولید مرغ مربوط می‌شود که همه ارکان آن نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی است که در نهایت قیمت واحدی تعیین شود.

شورچه از انجام ۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان خبر داد و افزود: اکنون قیمت یک کیلوگرم مرغ معادل ۱۵۰ گرم کنسرو ماهی است که با هم، هم‌خوانی ندارد لذا باید در این فرآیند تجدیدنظر صورت گیرد.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تغییرات قیمت نهاده‌های دامی، گفت: به‌دنبال این موضوع مرغداران از قیمت مرغ رضایت ندارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.