هوشمند سازی شهر یاسوج برای نخستین بار در کشور

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار شهر یاسوج در کشور توسط نخبه هم استانی و با حمایت و مشارکت سپاه و استانداری هوشمند می‌شود.

سرهنگ حسن رضایی با بیان اینکه سپاه و بسیج از طرح‌های توسعه‌ای و رفع محرومیت برای استان و کشور حمایت می‌کند، گفت: به همین علت سپاه فتح از طرح هوشمند سازی که توسط نخبه هم استانی اختراع شده حمایت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان افزود: به همین منظور امروز تفاهم نامه‌ای بین بسیج سازندگی، استانداری و مجری این طرح آقای اسفندیاری منعقد شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای مقدمات هوشمند سازی چهار میلیارد تومان پرداخت می‌کند، ادامه داد: این طرح باعث اشتغال زایی جوانان استان نیز می‌شود.

اسفندیاری مجری طرح و نخبه هم استانی نیز گفت: با اجرای این طرح ۲۰ خدمت در حوزه‌های مختلف پایش تصویری، ترافیک، اورژانس بیمارستانی، خدمات امداد رسانی پلیس ۱۱۰، اینترنت، جمع آوری اطلاعات، تولید برق، آلایندگی هوا و انرژی به مردم ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این طرح توسط یک گروه از جوانان هم استانی اختراع شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری استان هم با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در سطح کشور در جهت هوشمند سازی انجام می‌شود، گفت: استانداری استان حمایت خوبی برای اجرای این طرح انجام داده است.

محمود رادمنش افزود: این طرح نه روی کاغذ بلکه به صورت عملیاتی در سطح استان توسط یک گروه نخبه هم استانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح مشکل سامانه پایش شهری نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.