آزادسازی اراضی ملی در شهرستان عباس آباد

بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان عباس آباد رفع تصرف شد.

محسن عبدالهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد گفت: در روز‌های اخیر، یک فقره اجرای حکم قضایی رفع تصرف و اعاده به وضع سابق اراضی ملی در شهرستان عباس آباد در روستای سر فقیه آباد با دستور قضایی به بیت المال بازگردانده شد.

او افزود: حکم قضائی قطعی فوق با اقدامات و پیگیری‌های اداره شهرستان با تلاش و همت نماینده دادگستری شهرستان، نیروی انتظامی، یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان، نیرو‌های منابع طبیعی نشتارود و بهمراه واحد حقوقی و نقشه برداری منابع طبیعی شهرستان اجرا و اقدامات لازم بعمل آمد.

عبدالهی گفت: با اجرای این حکم، اراضی ملی در شهرستان فریدن به مساحت ۲۱هزار مترمربع ضمن قلع و قمع مستحدثات، رفع تصرف و از دست متصرفان خارج شد.

او افزود: عوامل یگان حفاظت شهرستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند همچنین به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌دهد.

عبدالهی با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی، تجاوز به حقوق همه مردم به‌ویژه نسل آینده این کشور است، گفت: مردم عزیز پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذی‌صلاح استعلام بگیرند، چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضائی و تخریب بنا‌های احداث، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.