حمایت قوی نماینده اسپانیا از مردم فلسطین

نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا تاکید کرد رژیم صهیونیستی رو به موت و پیروزی برای فلسطینیان نزدیکتر از هر موقع دیگری است.

مانوئل پیندا، نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا در مصاحبه اختصاصی با المیادین گفت که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

نماینده اسپانیا با تاکید بر اینکه اشغالگران هرگز نخواهند توانست اراده ملت فلسطین را شکست دهند، اعلام کرد: کافی است به چهره کودک فلسطینی و لبخند او نگاه کنیم تا بدانیم این مردم شکست ناپذیرند.  

پیندا در ادامه افزود: اشغالگران نمی‌توانند در یک نبرد پیروز شوند. اسرائیل در نبرد سیاسی نیز درحال شکست است. امروز مردم جهان می‌دانند که اسرائیل یک موجود تروریستی است و از این کارزاری که می‌گوید یهودیان قربانی هستند و یا کسانی هستند که حق دارند در سرزمین فلسطین فرود آیند و در آن زندگی کنند، کوتاه آمدند. از نظر من اسرائیل در اصطلاح مرده است.

نماینده اسپانیا تاکید کرد: با وجود صد‌ها شهید فلسطینی و ویرانی نوار غزه و نبرد مردم فلسطین برای آزادسازی سرزمینشان امروز پس از هفتم اکتبر نزدیکتر از هر زمان دیگری است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی که دیروز جمعه در موسسه کوبا برای دوستی با مردم (ICAP) در هاوانا، پایتخت این کشور برگزار شد، پیندا نسبت به خطر گمراهی رسانه‌ای هشدار داد که به دنبال تحریف واقعیت آنچه درباره فلسطین اتفاق افتاده است، هستند. پیندا به نقشه رسانه‌ها اشاره و تاکید کرد آن‌ها قصد دارند ۷ اکتبر و شروع عملیات طوفان الاقصی را مبدا همه چیز نشان دهند درصورتی که اشغال اراضی فلسطینی ریشه‌های عمیق‌تر و قدیمی‌تر دارد.

 نماینده اسپانیا، رژیم صهیونیستی را به ترویج ایدئولوژی برتری و پاکسازی قومی متهم کرد و توضیح داد: این سیاست جنایتکارانه تاکنون باعث شهادت بیش از ۲۰ هزار فلسطینی علی الخصوص شهادت تعداد زیادی کودک، زن و سالخورده شده است.

وی همچنین حمایت و همدستی آمریکا و بلوک اروپایی از رژیم صهیونیستی، ناتوانی جامعه جهانی در توقف کشتار‌های این رژیم علیه فلسطینیان و ممانعت از کار شورای امنیت از طریق حق وتو را محکوم کرد. او در پایان نیز حساب یهودیان را از صهیونیست‌ها جدا کرده و گفت: «مضحک است تصور کنیم که سفیر دولت اشغالگر نماینده مردم یهود است، در حالی که بسیاری حتی در داخل اسرائیل، از شرکت در کشتار‌های اسرائیل امتناع می‌ورزند و از آن‌ها شرمنده هستند».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار