وزیر دفاع صنعا: گزینه‌های زیادی در قبال دشمن صهیونیستی داریم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که نیرو‌های این کشور در صورت عدم توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، گزینه‌های زیادی علیه این رژیم دارند.

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که اگر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و محاصره آن متوقف نشود، نیرو‌های این کشور گزینه‌های زیادی برای مقابله با دشمن صهیونیستی دارند. 

آمریکا به بهانه حمایت از کشتیرانی در دریای سرخ، ائتلافی علیه یمن تشکیل داده است. وزیر دفاع آمریکا اخیرا در تل‌آویو تشکیل ائتلاف دریایی منطقه‌ای برای مواجهه با ارتش یمن را اعلام کرد. صنعا هشدار داده است که هر کشوری عضو این ائتلاف شود، باید منتظر حمله به کشتی‌های خود باشد.

العاطفی گفت: «تحرکات نیرو‌های بیگانه و ابزار‌های آن در منطقه، وظایفی را برای ما ایجاب می‌کند که مهم‌ترین آن هوشیاری و احتیاط است». 

بنابر گزارش شبکه المیادین، العاطفی همچنین گفت: «نیرو‌های مسلح یمن به یاری خداوند و کمک رهبری و ملت یمن، معادله جدیدی را در سطح منطقه و جهان تحمیل کردند». 

وی گفت: «برخی کشور‌ها هستند که حتی نمی‌توانند به استفاده از زور اشاره کنند چرا که این موضع‌گیری نیازمند تصمیمات جسورانه و راهبردی است».

العاطفی همچنین گفت: «توطئه‌های زیادی علیه آرمان فلسطین و امت عربی و منطقه وجود دارد و ما تأکید می‌کنیم که با کمک رهبری، دولت، ملت و نیرو‌های مسلح و با همکاری همه آزادگان امت، این توطئه‌های پلید را شکست دادیم».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۲۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
درود بر یادگار ساسانیان
آخرین اخبار