حمایت صندوق کارآفرینی امید از برگزیدگان جشنواره چوقابافی

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: این صندوق از برگزیدگان جشنواره کسب‌وکار‌های بومی و محلی با عنوان کاربوم در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت می‌کند.

پژمان نوروزی اظهار داشت: این حمایت‌ها یکی از طرح‌های راهبرد‌های صندوق کارآفرینی امید و در راستای ایجاد انگیزه، اغنای روحیه کارآفرینانه و اطلاع از یافته‌های جدید در حوزه‌های مختلف کارآفرینی است.

وی افزود: علاوه بر آن برگزاری جشنواره‌ها، به تجمیع و انتقال تجربه‌ها، برقراری ارتباط مستقیم و روبه‌روی کارآفرینان و ایجاد زمینه برای فعالیت‌های کارآفرینی کمک شایانی می‌کند.

نوروزی اضافه کرد: طرفی با شناسایی و حمایت از کسب‌وکار‌های بومی محلی در جشنواره‌ها می‌توان گام‌های موثری در رفع مشکلات کسب‌وکار‌ها و تکمیل زنجیره ارزش برداشت و آنان را به سمت‌وسوی توسعه کسب‌وکار هدایت کرد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: این صندوق در راستای حمایت از کسب‌وکار‌های خرد، کوچک خوداشتغالی، نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان اقدام می‌کند.

نوروزی اظهار داشت: چوقا به‌عنوان شاخص‌ترین هنر دست زنان عشایر بختیاری است که مردان بختیاری آن را می‌پوشند.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید در قالب جشنواره کسب‌وکار‌های محلی کاربوم از ۱۵ نفر از برگزیدگان جشنواره تجلیل و به نفرات برتر تسهیلات ارزان‌قیمت خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

نوروزی ادامه داد: دوره آموزشی چوقابافی به‌مدت یک ماه در روستا‌های کمتر توسعه‌ یافته شهرستان کوهرنگ مانند مورز، گزستان، مازه رشته، تبرک علیا و تبرک سفلی برای زنان روستا با همکاری فنی‌وحرفه‌ای چهارمحال و بختیاری و دهیاری‌های این روستا‌ها برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.