جانشین فرمانده سپاه قدس: تا آزادی بیت‌المقدس و نابودی اسرائیل راه شهیدان ادامه دارد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان جبهه مقاومت راه شهیدان طول تاریخ را ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رزمندگان جبهه مقاومت راه شهیدان طول تاریخ را ادامه می‌دهند، گفت: تا آزادسازی قدس و نابودی رژیم اسرائیل این راه پرنور و برکت ادامه خواهد یافت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح زاده در حاشیه مراسم یادواره شهدای یمن و دومین سالگرد شهادت سفیر مجاهد سردار شهید حاج حسن ایرلو اظهار کرد: کسانی که دل به دلدار بستند و با خدای خودشان معامله کردند و سرافزاری امت اسلامی را خواستار بودند، در این جبهه‌ها حاضر شدند و علیه کفار جنگیدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درود بر شهیدان راه حق و فضیلت، شهدای صدر اسلام، شهدای کربلا، شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت، دفاع از حرم و شهیدان مظلوم یمن و غزه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که جنگ اعتقادی دشمنان علیه ملت ما شروع شده است و این جنگ، از آدم تا ختم زندگی ادامه دارد.

این سردار جبهه مقاومت بیان کرد: اردوگاه حق و اردوگاه باطل در زمان پیامبر اکرم (ص) شکل گرفت و تمام کسانی که در رکاب پیامبر بودند، در اردوگاه حق سازماندهی شدند؛ کفر، شرک و نفاق هم در اردوگاه باطل قرار گرفتند.

وی افزود: مسیر جهاد علیه ستمگران، ظالمان، کفار و منافقین از زمان رسول خدا شروع شده و در طول تاریخ این جبهه حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان ما، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در کوچه پس کوچه‌های تهران و شهر‌های دیگر در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب و غرب، عملیات هایی چون ثامن الائمه، طریق القدس، بیت المقدس، رمضان، والفجرها، کربلا‌ها و نقاط مختلف خونین شملچه، کوشک، مجنون، طلائیه، چزابه، چم سری، چم هندی، موسیان و دهلران و دیگر نقاط دفاع مقدس همچنین در جبهه مقاومت و دفاع از حرم در جای جای مناطق تحت تصرف داعش در عراق و سوریه و امروز در جبهه مقاومت در غزه مسیر ادامه دارد.

سردار فلاح زاده تاکید کرد: مردان مردی که در جبهه غزه مشغول نبردند، با خدای خودشان معامله کردند و به تاسی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت مرتضی علی (ع) مشغول مبارزه با آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی هستند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان جبهه مقاومت راه شهیدان طول تاریخ، شهیدان کربلا، شهیدان صدر اسلام را ادامه می‌دهند و تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس این راه پربرکت و نورانی را برای عزت اسلام ادامه خواهند داد.

شهید ایرلو از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس و سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن بود که در محل ماموریت خود به ویروس کرونا مبتلا شد و با وجود آنکه وزارت خارجه مقدمات بازگشت او به ایران را فراهم کرد، به دلیل شدت بیماری در ۳۰ آذر ۱۴۰۰ آسمانی شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
زیاد جوش نزن یه چای دبش بخور کمی ارام بشی بعد باهم ادامه میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
دم رزمندگان مقاومت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
دو جبهه بیشتر وجود نداره ....اما اینکه ما توی کدوم جبهه هستیم مقداری غبار آلود هست و این یعنی باید پاک دست تر و پاک فکرتر و پاک قلب تر و ازهمه مهمتر اینکه پاک قانون تر باشیم .و این هنوز نشده...قوانین دوریالی مثل قانون هوای پاک...قانون بیمه ها ...بورس ...بانک...محیط زیست...حجاب...مالیات...بازنشستگی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
چای دبش حقوق نجومی وووو چی
آخرین اخبار