داروخانه میامی شبانه روزی می‌شود/ برپایی بازارچه نوروزی

فرماندار میامی گفت: در طول ایام نوروز و برای بهره گیری بهتر مسافران و زائران رضوی از خدمات درمانی، داروخانه این شهرستان شبانه روزی می‌شود.

آشوری در نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان میامی  بیان اینکه در نوروز پیش رو بازارچه نوروزی در ورودی شهر دایر خواهد شد، گفت: باید به سمتی برویم که این بازارچه به یک بازارچه دائمی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه این بازارچه به نوعی دعوت کننده مسافران و زائران رضوی برای بازدید از ظرفیت‌های شهرستان میامی است، افزود: باید شرایطی فراهم شود که محصولات کشاورزی و دامی بی واسطه و مستقیم توسط نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

فرماندار میامی همچنین تاکید کرد: این شهرستان دارای موقعیت بسیار خوبی به خصوص قرارگیری در محور اصلی تهران مشهد و محل عبور زائرین علی ابن موسی‌الرضا (ع) است و باید از این ظرفیت در جهت اشتغال و توسعه شهرستان نهایت استفاده را ببریم.

آشوری با بیان اینکه در حسینیه اعظم شهر میامی، و کلاته‌های شرقی و روستای عباس آباد اسکان رایگان زائران و مسافران نوروزی صورت خواهد گرفت، گفت: در طول ایام نوروز و برای بهره‌گیری بهتر مسافران و زائران رضوی از خدمات درمانی، داروخانه این شهرستان شبانه روزی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار