۲ هزار و ۹۴ واحد مسکونی در سردشت نوسازی می‌شود

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری سردشت گفت: برنامه چهار ساله بازآفرینی شهری برای این واحدها ۲ هزار و ۹۴ واحد است.

مهرداد حبیب نژاد رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی  با بیان اینکه تاکنون ۱۳۵ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده، گفت: طرح بسته‌های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده پنج استان رسیده و اعمال تخفیف‌ها و تسهیلات این بخش به متقاضیان، به مرحله اجرایی رسیده است.

وی اضافه کرد: ثبت پروانه‌های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی در رسانه‌ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیف‌های پروانه‌های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تأکید و قابل پیگیری در شهرستان است.

حبیب نژاد افزود: تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی و همچنین شناسایی و بازبینی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری سردشت و تسویه قیر رایگان سنوات قبل از مسائل مهم و با اهمیت به شمار می‌رود.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مقرر شد شهرداری نسبت به تشکیل تیم ویژه برای ثبت آمار نوسازی مسکن بازآفرینی شهری در سامانه ستاد ملی اقدام نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.