اطلاعیه دادگستری کل استان تهران درباره اجرای حکم اعدام سمیرا سبزیان

دادگستری کل استان تهران درباره اجرای حکم اعدام سمیرا سبزیان به جرم قتل همسرش اطلاعیه صادر کرد.

در اطلاعیه دادگستری کل استان تهران درباره اجرای حکم اعدام سمیرا سبزیان به جرم قتل همسرش آمده است: 

در پی خبرسازی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند درباره «سمیرا سبزیان» اعلام می‌شود، نام‌برده به دلیل ارتکاب قتل عمد همسر خویش از طریق خوراندن «لیدوکائین» به جای نوشیدنی با صدور قرار مناسب بازداشت شد و در ادامه پس از انجام تحقیقات فنی قضایی ارتکاب بزه قتل عمد از سوی نامبرده محرز و پس از طی فرایند‌های قانونی و قضایی لازم در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمد، به قصاص نفس محکوم شد. 

پس از گذراندن تشریفات قانونی و قطعیت حکم صادره، اقدامات لازم برای دریافت رضایت از اولیای دم در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا جلسات متعددی به‌منظور مصالحه با حضور مسئولان قضایی از جمله دادستان شهرستان ملارد برگزار شد و اجرای حکم به دلیل تلاش برای رضایت اولیای دم به تعویق افتاد. 

سحرگاه روز جاری چهارشنبه ۲۹ آذر نیز هیاتی از سوی شورای حل اختلاف استان تهران به‌منظور تلاش برای رضایت اولیای دم در زندان حاضر شده بود؛ اما در نهایت به دلیل اصرار اولیای دم بر اجرای حکم و عدم مصالحه میان طرفین باوجود تلاش‌های هیات اعزامی شورای حل اختلاف استان تهران، حکم صادره به مرحله اجرا درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
مقصر اصلی این فجایع دادگستریه که وقتی زن میگه مهر حلال جون آزاد بازم حاضر نمیشه طلاقنامه رو صادر کنه و کار به خیانت و قتل و خونریزی میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
بی تاثیر نیست.امامجوزقتل صادرنکنید...می تونست ول کنه بره ...تا طلاق صادر بشه....اگه دلایل مالی نباشه
آخرین اخبار