فراخوان جشنواره سرود سردار آسمانی در کرمان منتشر شد

جشنواره سرود سردار آسمانی توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار می‌شود.

 جشنواره سرود سردار آسمانی توسط مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این جشنواره در محور فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، مقاومت مردم فلسطین و غزه و لبنان، عفاف و حجاب، گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان و مسجد، شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خواهد بود.

فراخوان جشنواره سرود سردار آسمانی در آستانه فرا رسیدن چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و باهدف اشاعه و گسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان منتشر شده است.

مرحله شهرستانی این جشنواره به صورت غیرحضوری و بر اساس بررسی لوح فشرده آثار (تولیدی یا تقلیدی) ارسالی به ناحیه سپاه شهرستان است که تیم داوری برای بازدید، رصد و انتخاب گروه‌های برتر اقدام لازم را انجام می‌دهد و گروه‌های منتخب ملزم به اجرای پاتوقی سرود در ایام دهه مقاومت در مصلای نماز جمعه؛ گلزارشهدا و یکی از مراکز پر رفت و آمد شهرستان و در صورت امکان در محل گلزار شهدای کرمان هستند.

داوری نهایی بین کلیپ آثار ارسالی گروه‌ها به دبیرخانه جشنواره در شهرستان مربوطه صورت می‌گیرد و به گروه‌های برتر در مرحله شهرستانی (بر اساس نظر هیات داوران و رأی مردمی) هدایایی تقدیم می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نزدیک‌ترین ناحیه مقاومت بسیج محل سکونت خود و حداکثر تا هفتم آذر سال جاری تحویل دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار