گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل در گیلان

آیین گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل و رانندگان امروزه در رشت برگزار شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در آیین گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل با اشاره به از خود گذشتگی راهداران و فعالان در عرصه حمل و نقل و تزانزیت کالا گفت: آنان بار‌ها در موقعیت‌های مختلف اعم از تعطیلات نوروز و اربعین ثابت کردند که نگاه مادی نداشته و بدون چشمداشت برای خدمات‌رسانی حضور دارند.

او با بیان اینکه راهداران آرامش بخش هستند، زیرا به صورت شبانه روزی و جهادی به مسافران خدمت رسانی می‌کنند، افزود: حمل و نقل و راهداری نقش ارزنده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و رانندگان در سخت‌ترین شرایط در جاده‌ها حضور دارند.

به گفته استاندار گیلان، بخشی از مشکلات مربوط به فرسودگی ناوگان حمل و نقل است که این موضوع برای آنان مقرون به صرفه نیست؛ برای رفع همه این مسائل و مشکلات باید بررسی و پیگیری استانی و کشوری انجام شود.

خدمات رسانی ۵۴۲ راهدار گیلانی در طرح زمستانی 

غلامعلی نیک‌فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان هم با اشاره به اجرای طرح زمستانی این اداره کل در کنار سایر دستگاه‌های امدادی گفت: ۵۴۲ راهدار در جاده‌های استان در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار برای خدمات رسانی در طرح زمستانی فعال شده اند.

او با بیان اینکه ۳۹۱ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی به کار گرفته شده است، افزود: تاکنون ۶ هزار و ۹۰۰ تن ماسه و هزار و ۷۵۰ تن نمک خریداری شده است.

خدمات رسانی ۵۴۲ راهدار گیلانی در طرح زمستانی 

حدود ۱۲ هزار راننده اتوبوس حمل و نقل مسافر و راننده کامیون برای حمل و نقل کالا در استان گیلان فعال است.

رژه اکیپ‌های عملیاتی راهداری زمستانی

در ادامه این آیین رژه اکیپ‌های عملیاتی راهداری زمستانی گیلان برگزار شد و طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نیز آغاز به کار کرد.

رژه اکیپ‌های عملیاتی راهداری زمستانی

گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل در گیلان

گرامیداشت هفته راهداری و حمل و نقل در گیلان

از ۲۶ آذر تا روز اول دی ماه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.