۲ میلیون و ۶۴۵ هزار کدپستی در کرمانشاه به‌روزرسانی شده است

مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت : ۲ میلیون و ۶۴۵ هزار کدپستی برای اجرای طرح «جی‌نف»، به هنگام‌سازی و به‌روزرسانی شده و برای ۱۷ شهر استان نیز ژئو کد (کد جغرافیایی) اجرا شده است.

حسین نامداری مدیرکل پست استان کرمانشاه امروز در در جمع خبرنگاران در تشریح مهمترین رویکرد‌های استان در بحث خدمات‌رسانی به‌هنگام به مردم، گفت : شرکت پست رسالت خدمات‌رسانی و ارائه خدمات ارزان‌قیمت به روستائیان را دارد.

وی با اشاره به پروژه پایگاه نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور کشور یا «جی‌نف»، گفت: این پروژه اقتصاد مقاومتی است که از سال ۹۵ کلید خورده، اما به دلایلی تا بدین لحظه مقفول مانده که در حال حاضر به طور جد در دستور کار داریم تا سال ۱۴۰۴ به سرانجام برسانیم.

 مدیرکل پست استان کرمانشاه در تشریح مزایای این پروژه، تصریح کرد: در اداره پست مقوله‌ای به نام کدپستی مطرح است که در قالب این پروژه کدپستی‌ها روی نقشه‌های مطرح و اطلاعات شفافی را از امکان و املاک در اختیار پست قرار می‌دهد.

وی به مزایایی این پروژه در بحث شفاف‌سازی به خصوص در حوزه قاچاق کالا اشاره و بیان کرد: دسترسی سهل و آسان به اماکن و انبار‌های بخش خصوص و دولتی و کمک به سرشماری خانوار‌ها از دیگر مزایای آن است.

نامداری خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۶۴۵ هزار کدپستی برای اجرای این طرح بهنگام‌سازی و به‌روزرسانی شده و تعداد ۱۷ شهر استان نیز ژئو کد (کد جغرافیایی) در راستای استاداردسازی نشانی‌ها، اجرا شده و در حال حاضر بهنگام‌سازی سه شهرستان ثلاث باباجانی، پاوه و جوانرود را در دستور کار داریم .

برچسب ها: اداره پست ، بسته پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.