نماینده ولی فقیه در کردستان:

مسئولان باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید براینکه مسئولان باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند، گفت: عدم اشراف مدیریتی در برخی از شهرستان‌ها، باعث ایجاد مشکلاتی برای سازمان یا اداره می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه اظهار داشت: رئیس جمهور این دولت را یک دولت مردمی اعلام کرد و کسانی که به این دولت لبیک گفتند باید در راستای اهداف این دولت عمل کنند چرا که در این دولت اصل و اساس هر کاری مردم هستند.

وی در دسترس بودن بدون تشریفات و بی‌تکلف را از مولفه‌های مهم مسئولان در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کسانی از مردم فرار می‌کنند که حرفی برای گفتن ندارند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان کرد: در کشور اسلامی ایران حرف اول ما ارتباط با مردم است، نمی‌شود یک فرد خیلی زود به ما مسئولان دسترسی داشته باشد، اما یک فرد فرودست و فقیر برای دیدن ما دچار مشکل شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براینکه مسئولان باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند، اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها مشاهده شده برخی مسئولان بر سازمانی که مدیریت می‌کنند اشراف کامل ندارند که این باعث ایجاد مشکلاتی برای سازمان یا اداره می‌شود.

وی گفت: شهری مانند بانه که چهره اقتصادی و فرهنگی قوی دارد، برگ برنده‌ای دارد لذا باید کتابخانه، فضا‌های خوب و ورزشگاه آبرومندی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این سفر با تعدادی از خانواده شهدای بانه دیدار و به مقام شامخ شهدای سلیمان بگ ادای احترام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.