واکنش وزارت خارجه به تصویب قطعنامه‌ ضدایرانی در سازمان ملل

سخنگوی وزارت خارجه اقدام برخی کشور‌های غربی در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام برخی کشور‌های غربی در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در موضوع حقوق بشر را مصداق روشن استاندارد دو‌گانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر برای اهداف نامشروع سیاسی دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود؛ طرح قطعنامه حقوق بشری علیه ایران توسط برخی کشور‌های غربی در حالی صورت گرفت که همین کشور‌ها چشم بر جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه غربی فلسطین بسته و برخی نیز بطور تمام عیار و نامحدود در حال حمایت از این رژیم جنایت پیشه هستند و مضحک‌تر آنکه این رژیم نیز یکی از همبانیان قطعنامه علیه ایران است.

کنعانی تاکید کرد همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و نیز بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهاد‌های بین‌المللی از فلسفه وجودی آن‌ها نیست.

 
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه این قطعنامه فاقد وجاهت قانونی بوده و مردود است، اظهار داشت: کشور‌هایی که سابقه طولانی در نقض نظام‌مند حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از اقدامات ضدبشری آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند. 

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی است و همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملا جدی بوده و همچنان آماده است تا براساس اصول متعالی مورد اهتمام خود در جهت ارتقای جایگاه حقوق بشر در جهان گفتگو و همکاری‌های سازنده‌ای را در چارچوب احترام متقابل، برابری و عدالت و انصاف و دوری از اغراض سیاسی با تمامی سازوکار‌های مشروع بین‌المللی و کشور‌های علاقمند به تحکیم و حمایت واقعی از حقوق بشر داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا دوستان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مانند روسیه و چین و غیره قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری کانادا سه‌شنبه شب به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل را وتو نمی کنند و وتو نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناقضان حقوق بشر در جایگاهی نیستند که به ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند
۰۹:۲۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
ناقضان حقوق بشر در جایگاهی نیستند که به ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند
طرح قطعنامه حقوق بشری علیه ایران توسط برخی کشورهای غربی در حالی صورت گرفت که همین کشورها چشم بر جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه غربی فلسطین بسته و برخی نیز به طور تمام عیار و نامحدود در حال حمایت از این رژیم جنایت پیشه هستند و مضحک‌تر آن که این رژیم نیز یکی از همبانیان قطعنامه علیه ایران است.
همبانی بودن رژیم غاصب صهیونیستی در طرح و تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، چیزی جز یک رسوایی بزرگ سیاسی و اخلاقی برای بانیان غربی و نیز بی ارزش شمردن مفهوم والای حقوق بشر و تهی کردن نهادهای بین‌المللی از فلسفه وجودی آنها نیست.
کشورهایی که سابقه طولانی در نقض نظام‌مند حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از اقدامات ضدبشری آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه های حقوق بشری داشته باشند.
جمهوری اسلامی ایران نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی است و همواره در امر ارتقای حقوق بشر و عمل به تعهدات بین‌المللی خود کاملا جدی بوده و همچنان آماده است تا براساس اصول متعالی مورد اهتمام خود در جهت ارتقای جایگاه حقوق بشر در جهان گفتگو و همکاری‌های سازنده‌ای را در چارچوب احترام متقابل، برابری و عدالت و انصاف و دوری از اغراض سیاسی با تمامی سازوکارهای مشروع بین‌المللی و کشورهای علاقمند به تحکیم و حمایت واقعی از حقوق بشر داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۳۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تعداد شهدای غزه به 20 هزار نفر رسید که تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۰ هزار نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس چرا قطعنامه ضد اسرائیلی کانادا جنایتکار در مجمع عمومی سازمان ملل تصویب نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
زندانی و اعدام‌سیاسی باید جمع بشه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
اقدام برخی کشور‌های غربی جنایتکار در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، خودشان حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
کانادا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در یمن سکوت نمی‌کرد.
کانادا جناستکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در سوریه و عراق سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا نمی‌تواند در خصوص حقوق بشر ادعایی داشته باشد
۱۹:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
آمریکا نمی‌تواند در خصوص حقوق بشر ادعایی داشته باشد وقتی آمریکا می‌گوید ایران باید از نقشه جهان حذف شود، کسی نمی‌تواند بگوید که آمریکا خیرخواه ما است. اینکه ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ ناو هواپیمایی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران حمله کرد : از همه مسافران ۶۶ کودک، بیش از ۵۰ نفر زن و بیش از ۴۰ نفر غیرایرانی بودند، از همین بابت امام خمینی (ره) آنروز را روز حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند. هر کس دیگری در دنیا می‌تواند ادعا طرفداری از حقوق بشر را بکند اما دولت‌مردان آمریکا با این همه فضاحتی که در کارنامه‌ آنها نسبت به حقوق‌ بشر هست نباید چنین ادعایی داشته باشند. آمریکایی‌ها وقیح هستند و جنایت بر علیه همه غیر از خودشان و رژیم صهیونیستی را جایز می‌دانند. آمریکا پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادعای طرفداری از حقوق بشر می‌کند اما هر چند روز یک‌بار در خیابان‌های شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک و خون می‌افتد. آمریکا در طول تاریخ هر کاری توانسته بر علیه ایران اسلامی انجام داده است.
Iran (Islamic Republic of)
هرکسی درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند حرف بزنند
۱۹:۰۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
«هرکسی درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند حرف بزنند»
آمریکا تاکنون هم در حیطه نظر و هم در حوزه عمل به طور یکجانبه و سلطه‌گرانه پیش رفته و تمام شقوق دیگر را یا در خود هضم کرده، یا اگر قدرت هضم آن را نداشته، با آن به مخاصمه پرداخته است؛ این چیزی غیر از توتالیتاریسم جهانی است؟
که «هرکسی هم که درباره حقوق بشر حرف بزند، آمریکاییها حق ندارند حرف بزنند، زیرا دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است». شاید عده‌ای این حقیقت را تکرار مکرر بدانند، اما حقایق همواره نیاز به تکرار دارندو اگر تکرار رنگ ببازد، آرام آرام حقایق هم رنگ خواهند باخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکا نمی‌تواند در خصوص حقوق بشر ادعایی داشته باشد
وقتی آمریکا می‌گوید ایران باید از نقشه جهان حذف شود، کسی نمی‌تواند بگوید که آمریکا خیرخواه ما است.
اینکه ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ ناو هواپیمایی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران حمله کرد
: از همه مسافران ۶۶ کودک، بیش از ۵۰ نفر زن و بیش از ۴۰ نفر غیرایرانی بودند، از همین بابت امام خمینی (ره) آنروز را روز حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند.
هر کس دیگری در دنیا می‌تواند ادعا طرفداری از حقوق بشر را بکند اما دولت‌مردان آمریکا با این همه فضاحتی که در کارنامه‌ آنها نسبت به حقوق‌ بشر هست نباید چنین ادعایی داشته باشند. آمریکایی‌ها وقیح هستند و جنایت بر علیه همه غیر از خودشان و رژیم صهیونیستی را جایز می‌دانند.
آمریکا پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادعای طرفداری از حقوق بشر می‌کند اما هر چند روز یک‌بار در خیابان‌های شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک و خون می‌افتد.
آمریکا در طول تاریخ هر کاری توانسته بر علیه ایران اسلامی انجام داده است، پس وقتی آمریکا می‌گوید ایران باید از نقشه جهان حذف شود، کسی نمی‌تواند بگوید که آمریکا خیرخواه ما است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۱۷:۲۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
مجید سلطانی عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نبوده است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۱۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکایی‌ها همچنان کنار تروریست های داعش ایستاده‌اند.
اروپا و متحدانش همچنان کنار تروریست های داعش ایستاده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۴۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تحریم از نظر و نگاه قوانین بین المللی نقض حقوق بشر محسوب می شود ولی اما متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
تحریم از نظر و نگاه قوانین بین المللی نقض حقوق بشر محسوب می شود ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
تحریم از نظر و نگاه قوانین بین المللی نقض حقوق بشر محسوب می شود ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
لوید آستین بی ادب وزیر دفاع آمریکا جنایتکار نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
دولت کانادا جنایتکار نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
نیروهای نگلیسی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

انگلیس جنایتکار از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
نیروهای نگلیسی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

انگلیس جنایتکار از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
نیروهای نگلیسی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نگلیسی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که گروهک های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از خاک پاکستان وارد این کشور می شوند.
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت هستند و فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تروریست های جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش در خاک پاکستان فعالیت می کنند.
دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
تروریست های جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش در خاک پاکستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.

از سال 1917 تاکنون برای همه مردم جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.

از سال 1917 تاکنون برای همه مردم جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
گروهک تروریستی جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکا و متحدانش شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در راسک استان سیستان و بلوچستان هستند.
آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان بودن و هستند.
تروریست‌ها با حمایت آمریکا و متحدانش در شهرستان راسک جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش دیگر آرامش نخواهند داشت تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
گروهک‌های تروریستی از سال 1982 تاکنون از سوی آمریکا، غرب، رژیم صهیونسیتی و مزدورانشان حمایت می‌شوند.
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون مشکل اصلی منطقه و جهان بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون مشکل اصلی منطقه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراف قانونگذار اروپایی: در قتل‌عام کودکان فلسطینی همدست اسرائیل هستیم
۱۵:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
اعتراف قانونگذار اروپایی: در قتل‌عام کودکان فلسطینی همدست اسرائیل هست
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
زمانه عجيبی است. نزدیک به 20 هزار نفر انسان مظلوم در غزه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی سلاخی شده‌اند صدای اعتراض هیچ‌کدام از مقامات ژاپنی بلند نشد ولی در اخبار آمده بود دولت ژاپن در سکوت مرگبار خود قاتل یک کبوتر در این کشور را مجازات می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۶ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
در پی این جنایات بیش از ۱۹ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آن‌ها از زنان و کودکان هستند. بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه علیه کودکان در جریان است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
امروزچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پژمانفر

رئیس محترم کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

مجید سلطانی عامل شرکت مخابرات ایران و به همراه سایر مدیران مخابرات در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکل ایجاد کرده است و متأسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد و متأسفانه هیچ کس هم در شرکت مخابرات و هم در کشور پاسخگو و جوابگو نیست و از سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نبوده است.
خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید.
پس از ۲۳ ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
من که در ایران هستم هیچ حقوقی برای مردم وجود ندارد چه برسه حقوق بشر. همه جا رشوه خواری و باج خواهی مرسوم شده. در دادگاه ها هیچ کس به حق خودش نمی رسد. با مجرمین و دزدان بیت المال بنحو مناسب برخورد نمی شه. اگر بخواهی فساد را اعلام کنی به جرم اشاعه اخبار خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی محکوم می شی.و....
Ukraine
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار