موبایل قاپ محله مولوی دستگیر شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ محله مولوی حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ  اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عملیات کلانتری ۱۱۶ مولوی در حال گشت زنی در چهارراه مولوی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و صورت‌های پوشیده که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان بودند مشکوک می‌شوند و متهم را زیر نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ماموران در همین حین مشاهده کردند متهم اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان کرده و سپس متواری شد عنوان کرد: مشخصات متهم به واحد‌های گشتی اعلام و در یک تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و و در بررسی اولیه از متهم ۲ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم به جرم خود و سرقت تلفن همراه از شهروندان به روش موبایل قاپی در محله مولوی و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ نادری در پایان با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم خاطر نشان کرد: پس از تشکیل پرونده متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها: حوادث ، موبایل قاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
دستشو قطع کنید
آخرین اخبار