پدر دو شهید با شهید گمنام تشییع شد

تشییع شهید گمنام وپدر شهیدان عرب پور در زرند به صورت همزمان انجام شد.

تشییع یک شهید گمنام و پدر معظم شهیدان عربپور با حضور گسترده مردم و مسئولین، نماینده محترم، ولی فقیه وامام جمعه زرند و مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در روستای داهوییه شهرستان زرند برگزار شد.

 تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام عصر امروز همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روستای داهوییه بخش مرکزی شهرستان زرند برگزار شد .

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با بیان اینکه والدین شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و تکریم از این عزیزان حداقل وظیفه‌ای است که باید آن را بنحو شایسته انجام دهیم.

وی افزود:  خداوند توفیق داد امروز در تشییع جنازه پدر شهیدان عرب‌پور حضور پیدا کردیم هرچندکه واقعا حق پدران و مادران شهدا بیش از این حرفهاست .

وی بیان کرد: پدر شهیدان بزرگوار که امروز به رحمت ایزدی پیوست نه تنها در دوران دفاع مقدس منشا خیرات و برکات بودند بلکه بعد از دوران دفاع مقدس در ایامی که توانستند به هر شکلی که بوده مشارکت خودشان را در زمینه‌های مختلف انجام دهد وی خانه‌ی قرآنی را بنا کردند به نام فرزندان شهیدخود که کار بسیار ارزشمند و خداپسندانه‌ای بود.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند با قدردانی از حضور گسترده مردم در این مراسم، با تاکید بر اینکه همگی باید ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم، گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایتمداری مهمترین‌ترین پیام شهداست و تحقق این مهم وظیفه همگانی است.

وی افزود : دورانی که خدمت این پدر عزیز بودیم غیر از اینکه به مردم روستا و مردم منطقه پیرامون موضوعات مختلف سرکشی و کمک می‌کردند فرد خیرو انسان بزرگواری بود که مردم به نیکی از این پدر شهید یاد می‌کنند.

حاج یدالله عربپور پدر شهیدان عربپور به علت بیماری و کهولت سن به دیدار حق شتافت.

شهید «ابراهیم عرب‌پور داهوئی» سال ۱۳۴۹ در روستای داهوئیه از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد و سال ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید «اباذر عرب‌پور داهوئی» سال ۱۳۵۱ در روستای داهوئیه از توابع شهرستان زرند چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

روستای داهوییه در دوران دفاع مقدس ۱۸ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برچسب ها: پدر شهیدان ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار