کشف ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد. 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خليج فارس خبر داد. 

وی گفت: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعاليت قاچاقچيان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت های دريایی به محل های مورد نظر، عمليات هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا نمودند. 

قهرمانی در ادامه افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

 رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش ۴۱ميليارد و ۴۰۰ميليون ريال کشف و ضبط شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به دستگيري ۴ متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هيچ وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه های ملی، منافع کشور را به خطر بيندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.