آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی کرمان

سیدمحمد صادق تقوی رییس بسیج جامعه پزشکی کرمان شد.

باحضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی وفرماندهان سپاه از تلاش‌های پنج ساله سرهنگ مجید حسینی رئیس پیشین بسیج جامعه پزشکی استان قدردانی شد و دکتر سید محمد صادق تقوی به عنوان رییس جدید بسیج جامعه پزشکی استان معرفی شد.

مسوول بسیج جامعه پزشکی کشور در این آئین گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، بیش از ۵ هزار اردوی جهادی سلامت توسط جامعه پزشکی اجرا شده که بیش از ۷۰۰ هزار نفر از خدمات این اردو‌ها بهره‌مند شدند.

دکتر محمد حسین زارع زاده افزود: فقط در هفته بسیج سال جاری بیش از ۱۰۴ هزار نفر از خدمات اردو‌های جهادی سلامت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: ما بسیجی را یک تفکر می‌دانیم و هرکس را که دلش در گرو این مملکت است، بسیجی می‌دانیم.

وی با اشاره به رویکرد‌های بسیج جامعه پزشکی کشور، گفت: این رویکرد‌ها در سه فصل جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی انجام می‌شود.

مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم گفت: بسیج جامعه بسیار بزرگی است که هدف آن خدمت رسانی بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم است.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این مراسم گفت: بسیج یعنی خون در برابر شمشیر و امروز هرکس که دغدغه مردم داشته باشد بسیج است.

سردار نظری با اشاره به فعالیت پنج ساله سرهنگ حسینی در سمت بسیج جامعه پزشکی استان گفت: دوره مسئولیت وی مصادف بود با سال‌های پررنج حوزه سلامت و درایت و مدیریت خوب وی و همراهی و همکاری حوزه سلامت موفق شدیم کرونا را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در دوره خدمت سرهنگ حسینی فعالیت های بسیاری در زمینه رفع محرومیت زدایی و همچنین کمک به ارتقاء بهداشت و سلامت اقشار مختلف جامعه بویژه افرادی که در منطقه حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار استان زندگی می کردند، بودیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مسئولان باید خادم بسیجی ها باشند، اظهار داشت: این مملکت حاصل زحمات بسیجی‌ها و خون شهداست و ما باید به بسیجیان خدمت کنیم.

برچسب ها: بسیج ، محرومیت زدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.