جریمه میلیاردی شرکت وارد کننده کاغذ در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک شرکت وارد کننده کاغذ در تبریز به علت دریافت ارز و ایفا نکردن تعهد در قبال دریافت آن به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

آقای حضرتی با بیان اینکه پرونده شرکت وارد کننده کاغذ با شکایت بانک عامل (تجارت) به اداره کل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی ارجاع شد گفت: پرونده شرکت متخلف بابت دریافت ارز به میزان ۳۷ هزار و ۵۵۸ یورو برای واردات کاغذ چاپ و ایفا نکردن به تعهد در قبال دریافت آن در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده با انجام استعلام لازم از بانک پرداخت کننده ارز به پرونده رسیدگی و پس از دریافت دفاعیات متهم با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی لازم دال بر ایفای تعهد اتهام را محرز دانست و شرکت را به پرداخت جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش ریالی ارز مورد تعهد و یک سال محرومیت از فعالیت بازرگانی محکوم کرد.

آقای حضرتی ادامه داد: حکم صادره در شعبه ویژه تجدید نظر قاچاق کالا و ارز استان نیز رسیدگی و قطعی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده حمل غیرمجاز سه هزار و ۱۵۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال توسط راننده یک دستگاه کامیون در مسیر آذرشهر گفت: این خودرو به علت نداشتن مجوز حمل توسط عوامل انتظامی متوقف و پرونده آن در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی و راننده به پرداخت سه میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال جریمه شد.

آقای حضرتی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده پس از دریافت دفاعیات متهم با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی لازم مبنی بر حمل مواد سوختی اتهام قاچاق را محرز دانست و وی را به پرداخت جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار