از سرگیری فعالیت ۳ جایگاه سوخت در مهاباد

در پی بروز اختلال در جایگاه‌های کارت سوخت بنزین در مهاباد، ۳ جایگاه سوخت «ناظم زاده، خانم جعفری و عزیز زاده» در مهاباد فعالیت خود را از سر گرفتند.

اختلال در جایگاه‌های کارت سوخت بنزین در مهاباد در جنوب استان آذربایجان‌غربی امروز، موجب تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت این شهر شده، مشکلی که به گفته مسئولان مربوطه تا ساعاتی دیگر بصورت دستی برطرف شده و سوخت به نرخ دوم عرضه می شود.

محمود تیردادی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مهاباد با بیان اینکه اختلال در نرم افزار سامانه هوشمند باعث تعطیلی جایگاه سوخت شده بود، در این باره به خبرنگار ما گفت: این اختلال به تدریج در حال بررسی و برطرف شدن است.

وی اضافه کرد: هم اکنون جایگاه ««ناظم زاده، خانم جعفری و عزیز زاده»  فعال شده و بنزین به صورت آزاد وارد مدار شده است و مابقی جایگاه های سطح شهر هم هر نیم ساعت یک بار فعال می شود.

تیردادی با بیان اینکه ۲ جایگاه «سلیمی» و «عمری» هم به مراتب تا ساعتی دیگر فعال می‌شوند، افزود:  جایگاه سوخت «قاضی» و «گویچکه ده ری» که بیرون شهر هستند هیچ مشکلی ندارند و فعالیت سوخت گیری در آن‌ها ادامه دارد و جایگاه سوخت قمطره که در بیرون شهر واقع است به طور کل از قبل غیر فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مهاباد تصریح کرد: تا ساعاتی دیگر مشکل سوخت گیری در همه‌ی جایگاه‌ها بر طرف می‌شود.

هم اینک از ۸ جایگاه عرضه سوخت بنزین در شهرستان مهاباد، ۳ جایگاه به صورت دستی و بدون کارت سوخت، فعال و بنزین ۳ هزار تومانی را عرضه می‌کند.

به گفته منابع آگاه، بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت ممکن است ناشی از «خرابکاری بیرونی» باشد.

با این حال، گفته می‌شود که برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و به تدریج بقیه جایگاه‌ها هم وارد مدار می‌شوند.

وزارت نفت در واکنش به شایعات فضای مجازی اعلام کرده که اختلالِ پیش‌آمده در جایگاه‌های سوخت به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد و شایعه افزایش قیمت بنزین «کذب محض» است.

قرار است شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا دقایقی دیگر اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.