ادامه تظاهرات در کشور‌های غربی علیه رژیم صهیونیستی + ویدئو

مردم کشور‌های غربی از جمله مردم آمریکا روز گذشته علیه جنایات رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

روز گذشته بروکسل، پایتخت بلژیک شاهد تظاهرات بزرگی بود. مردم بلژیک در این تظاهرات که تحت نظارت پلیس این کشور برگزار شد پرچم فلسطین را حمل می‌کردند و جنایات و نسل‌کشی در غزه را محکوم کردند.

براساس گزارش المیادین، تظاهرات از مرکز بروکسل آغاز شد و به خیابان‌های اصلی این شهر کشیده شد. تظاهرکنندگان خواستار پایان دادن به جنگ ویرانگر و تجاوزات وحشیانه اسرائیل که بیش از ۷۰ روز است در نوار غزه ادامه دارد، شدند.

بلژیک یکی از کشور‌های اروپایی است که از زمان آغاز حماسه «طوفان الاقصی» شاهد بیشترین تظاهرات در حمایت از نوار غزه و فلسطین بوده است.

 

.هزاران نفر نیز در اسلو، پایتخت نروژ در حمایت از نوار غزه و فلسطین تظاهرات کردند و با رد تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خواستار پایان دادن به جنگ جاری  شدند

 .صدها هزار نفر نیز در آمریکا با تجمع مقابل شبکه خبری سی ان ان که اخبار دروغ درخصوص غزه و نیروهای مقاومت خواستار اعلام فوری آتش بس در غزه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۱۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر یا ایها الذین آمنو فی کل دنیا حی علی الجهاد حی علی الجهاد فی فلسطین الاسلامی و فی قدس الشریف المعظم منوره حی علی خیرالعمل حی علی خیر العمل . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار