معرفی ۳۰ مشاور املاک ملایری متخلف به تعزیرات

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از بازرسی منظم بیش از ۳۰۰ بنگاه مشاور املاک طی دو ماه اخیر در شهرستان خبر داد.

وحید فارسی گفت: از این تعداد مشاور املاک، ۳۰ مورد که تخلفاتی همچون فعالیت غیرمجاز و بدون مجوز و اخذ کمیسیون‌های غیرقانونی و بیشتر از حد تعیین شده داشتند به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

او گفت: در کمتر از سه ماه اخیر ۷۷ بازرسی از مشاوران املاک به همراه گشت‌های مشترک شامل اماکن، تعزیرات، پلیس اقتصادی، راه و شهرسازی و اتحادیه مشاورین املاک انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: دریافت کمیسیون بالاتر از نرخ مصوب، ارائه ندادن کد رهگیری، همدستی با موجران برای بالا بردن نرخ بهای اجاره یا فروش ملک بسیار بیشتر از قیمت منطقه‌ای از تخلفات موسوم بعضی از بنگاه‌های املاک است که با این تخلفات به صورت مسمتر و پیوسته برخورد قانونی می‌کنیم.

 فارسی گفت: در پی بازرسی بازرسان اداره صمت از فروشگاه‌های عرضه آجیل، شیرینی و شکلات طی چند روز اخیر مقادیر زیادی شکلات تاریخ مصرف گذشته که در معرض فروش قرار داشتند، کشف و جمع‌آوری شد.

فارسی گفت: همشهریان هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید، انقضا و سایر مجوز‌های بهداشتی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی مراتب را به واحد بازرسی اداره صمت شهرستان اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار