آغاز پویش اهدای خون مهر فاطمی ویژه بانوان در اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: پویش اهدای خون «مهر فاطمی» ویژه بانوان در اصفهان آغاز شد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: پویش اهدای خون مهرفاطمی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از  ۲۶ آذر تا ۱۳ دی در مراکز اهدای خون استان اجرا می‌شود.

کیان دهراب پور افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهررا (س) به منظور تاثیر در نگرش دختران و زنان نسبت به ضرورت و حیاتبخش بودن اهدای خون ، پویشی با عنوان مهر فاطمی با شعار بانوی ایرانی نبض زندگی و اهدای خون در استان اصفهان و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: ب اگر یک زن در خانواده به جمع اهداکنندگان خون بپیوندد بر فرهنگ‌سازی این عمل انسان دوستانه دربین دیگر اعضای خانواده و جامعه نیز اثر گزار خواهد بود.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان  ادامه داد: مرکز خونگیری خواجو از ۷ صبح تا ۱۸:۳۰ عصر، پایگاه خونگیری شهید حججی روز‌های زوج ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه خونگیری شاهین شهر روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده داوطلبان اهداء خون هستند.

دهراب‌پور گفت: پایگاه خونگیری خمینی شهر از ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ و پایگاه خونگیری نایین روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و پایگاه‌های خونگیری شهرستان‌های نجف‌آباد، شهرضا و کاشان از ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر و شهرستان گلپایگان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر و شهرستان خوانسار از ۷:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر آماده دریافت اهداء خون می‌باشد.

او ادامه داد: استان اصفهان ۶۲ مرکز درمانی دارد که فرآورده‌های خونی را به روز دریافت می‌کنند و اهدای هر واحد خون حداقل جان سه نفر را نجات می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.