شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد؛

هوای تهران در شرایط قرمز است

بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط قرمز است.

بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۱ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط قرمز است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۴۴ قرار گرفته بود و هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و در وضعیت نارنجی قرار داشت.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۶ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۱:۴۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : به نظر بنده حقیر کل مدارس و ادارات و دانشگاه های کلان شهر ها را باید به علت به وجود آوردن ترافیک سنگین سنگین در سطح کلان شهرها و ایجاد آلودگی شدید هوا که توسط خودروهای سبک سنگین حمل نقل مسافر بری و موتورسیکلتها ایجاد تولید می شود را در طی هفته تعطیل کنید و فقط برای امتحانات دانش آموزان و دانشجویان اونم در زمانی که آلودگی هوا نیست حضوری برگذارش کنید و ادارات مختلف هم با علم تکنولوژی فضای مجازی امروزه دیگر نیاز به حضور مردم در ادارات مختلف و بانکها نمی باشد کارمندان ادارات نیز می توانند از داخل خانهایشان در ساعت اداریشان می توانند در درگاه اداریشان حضور کاری خود را به صورت آنلاین تا پایان وقت اداری به ریسانشان اعلام کنند و آنلاین با مردم مراجعین شان در ارتباط باشند به این صورت می توانید هم از حجم سنگین ترافیک و آلودگی شدید هوای کلان شهرها بکاهید یکی دیگر از راه کارها هم که باید از سالها قبل مدیریت می کردید که متاسفانه نکردید این است که باید در کشور ایران اسلامی فقط به هر سرپرست خانوار قانونی اجازه خرید داشتن یک خودرو و یک موتورسیکلت را می دادید نه اینکه اعضای یک خانواده مثلا پنج نفری پنج الی هشت خودروی شخصی و پنج موتورسیکلت داشته باشند همین اعمال سودجویانه فروشندگان خودروها و موتورسیکلت ها باعث ترافیک و آلودگی هوا و دوری اعضای یک خانواده از یکدیگر شد و این مغایرت دارد با فرهنگ اصیل ایرانیان باید قانونی نوشته می شد ثبت می شد که فقط سرپرست خانواده ها حق خرید داشتن یک خودرو و یک موتورسیکلت را داشته باشند ولی همه اعضای خانواده می توانند گواهینامه رانندگی دریافت کنند تا با همان یک خودرو و همان یک موتورسیکلت سوار شوند استفاده کنند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
مردم باید تا جایی که میتونن تو خونه گل و گیاه بیارن
Ukraine
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
همه رو پشت بومها و بالکن ها باید گلدون های بزرگ بذارن علف پر پشت بکارن و مرتبم کود و آب بدن
Ukraine
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
تبریک به شورا
Ukraine
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
فدای سر شورا و شهرداری
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۸:۱۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
خیلی بده
آخرین اخبار