راه اندازی سامانه ثبت شکایات شهرداری قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه ثبت شکایات و گزارش‌های مردمی شهرداری خبرداد.

محمد ربیعی سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورتی که از عملکرد نادرست هریک از معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات و واحد‌های شهرداری شکایت و یا نسبت به نقض قوانین و مقررات مربوطه اعتراض دارند از طریق سامانه شکایات مردمی پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: این سامانه در بستر برنامه کاربردی قزوین من و در بخش ارتباطات و نظر سنجی به آدرس http://my.qazvin.ir ایجاد شده است و شهروندان می‌توانند در این بخش از طریق فرم ثبت شکایات مردمی و طی مراحل پیش بینی در سامانه شکایات خود را ثبت کنند.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت بازرسی در جهت تسهیل امور مردم و حفظ حقوق شهروندی، رسیدگی به این شکایات را در دستور کار قرار داده و در اسرع وقت نتیجه را اعلام خواهد کرد؛ همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به مراجعه حضوری و ادای توضیحات بیشتر داشته باشند می‌توانند از طریق همین سامانه اعلام کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری اظهار داشت: پس از ثبت اطلاعات، کارشناسان و بازرسان این مدیریت نسبت به گزارش‌گیری دقیق، تحلیل، آسیب‌شناسی و داده‌کاوی از اطلاعات به‌دست‌آمده، اقدام می‌کنند.

ربیعی افزود: این سامانه امکان ثبت شکایت به‌صورت فوری باقابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و همچنین امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری را به شهروندان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار