«اشتباه غم‌انگیز» توصیف آمریکا از کشته شدن اسرای صهیونیستی

کاخ سفید اعلام کرد کشته شدن سه اسیر صهیونیست بدست ارتش صهیونیستی تنها یک اشتباه غم انگیر است.

کاخ سفید کشته شدن سه اسیر صهونیست در نوار غزه به دست سربازان رژیم صهیونیستی را یک اشتباه غم انگیز خواند. جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی در کاخ سفید گفت: ما دید کاملی از نحوه انجام این عملیات و نحوه انجام این اشتباه غم انگیز نداریم.

به گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، پیش از این، خانواده‌های اسرای صهیونیستی پس از اعلام اینکه ارتش این رژیم سه اسیر را «به اشتباه» کشته است، در مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان خواستار یک معامله فوری مبادله اسرا شدند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به کشته شدن سه اسیر صهیونیست توسط این ارتش ادعا کرد: کشته شدن این سه اسیر یک تراژدی غیرقابل تحمل است و تمام اسرائیل عصر امروز در ماتم است.

او مدعی شد که از سربازانش که متعهد به برگرداندن اسرا حتی اگر به معنای به خطر انداختن جان آن‌ها باشد حمایت می‌کند و در ادامه‌ی ادعا‌های خود افزود: ما درس خواهیم گرفت و به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا همه زندانیان  به سلامت به خانه هایشان بازگردند.

«ماریوا زانزین»، از تحلیلگران «گروه بین‌المللی بحران» حدود ۱۰ روز پیش گفته بود خانواده‌های اسرای غزه از اینکه ارتش صهیونیستی قبل از تکمیل فرایند تبادل اسرا با حماس عملیات نظامی در غزه را از سر گرفته‌اند «به شدت عصبانی» هستند. در همین راستا رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند نتانیاهو و خانواده‌اش از ترس خشم شهرک‌نشینان نمی‌توانند از خانه‌ی خود خارج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
صهیونیسمهای یهودی اسرائیل و آمریکایی وانگلیسی وفرانسوی با کمال وقاحت وپرروگری در حال کُشتن یک نسل میباشند ونسل کُشی را تا پایان ادامه میدهند
آخرین اخبار