رئیس مجلس حملهٔ تروریستی به نیرو‌های غیور انتظامی راسک را محکوم کرد

رئیس مجلس گفت: لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل حملهٔ تروریستی راسک اقدام کنند.

متن پیام محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وقوع جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان، که موجب شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور و رشید فراجا شد، باعث تأثر فراوان گردید.

ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرز و بوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور، تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در ارادهٔ ملت ایران خدشه وارد سازند. اما بدانند این تحرکات بی‌اثر با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد. لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان‌برکف به مقام معظم رهبری، فرماندهی انتظامی کشور، مردم شریف سیستان و بلوچستان و خانوادهٔ معزز آنان، درجات رفیع و رضوان الهی برای شهیدان سرافراز و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
تروریست‌ها با حمایت آمریکا و متحدانش در شهرستان راسک جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست‌ها با حمایت آمریکا و متحدانش در استان سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۵۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
مقر اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و امارات در پاکستان است دولت پاکستان هم بابت حضور گروهک در خاک پاکستان از برخی کشورهای عربی پول می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۲۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
۱۷:۱۷۲۴ آذر ۱۴۰۲
حمله تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان‌وبلوچستان 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت، ارتش، سپاه، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

۱۷:۰۳۲۴ آذر ۱۴۰۲
گروهک تروریستی جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.

۱۷:۱۷۲۴ آذر ۱۴۰۲
حمله تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان‌وبلوچستان 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت، ارتش، سپاه، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۱:۱۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : باید دور تا دور مرزهای زمینی کل کشور دیوارهای بلند بتونی و سیم خاردار کشیده نصب شود و دوربینهای مدار بسته روی دیوارها نصب راه اندازی شود و پشت دیوارها باید خندق‌های عمیق پهن حفاری شود تا از ورود تروریستها و تجهیزات نفربری و تانک و توپ‌های زرهی دشمن و قاچاقچیان اسلحه مهمات و مهاجرین غیر مجاز جاسوسان چیریکهای دشمن جلوگیری شود . برای شادی ارواح مطهر پاک مرزبانان دلاور مردان مرد ایران اسلامی که در این منطقه توسط اشرار تروریست به شهادت رسیده اند بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات.
آخرین اخبار