پایان فعالیت‌های عمرانی و ترافیکی محدوده گلزار شهدا تا آخر آذر

یحیی زاده گفت: فعالیت‌های عمرانی و ترافیکی تا آخر آذر در محدوده گلزار شهدا به پایان می رسد.

 محمدرضا یحیی‌زاده با اشاره به پیش‌رو بودن چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: به منظور آماده‌سازی فضا‌های محدوده گلزار شهدا و پردیسان قائم (عج) و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به زائران سردار شهید سلیمانی، فعالیت‌های عمرانی متعددی طی ماه‌های اخیر انجام شده است. 

وی افزود: اقدامات عمرانی با محوریت معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی، همکاری مناطق پنج‌گانه شهرداری و سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری، محقق شده است. 

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان و رییس کمیته عمرانی ستاد برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مهم‌ترین فعالیت‌های عمرانی انجام‌شده در محدوده گلزار شهدا را شامل: اجرای طرح ترافیکی و نصب علائم مسیری و هشداردهنده در محدود بیان شده، جدول‌گذاری به طول ۵ هزار متر و کف‌سازی و فرش موزاییک به مساحت ۱ هزار و ۹۰۰ مترمربع، دانست و از لکه‌گیری آسفالت معابر در محدوده بیان شده به مساحت ۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع خبر داد.

وی از تسطیح و زیرسازی محل پارکینگ در زمین‌های متعلق به آستان قدس رضوی به مساحت ۸۰ هزار مترمربع، خبر داد و بیان کرد: احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، زیرسازی و آسفالت کندرو‌ها و حاشیه بزرگراه در محدوده پردیسان قائم و پارکینگ به مساحت ۱۵ هزار مترمربع از دیگر اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار