در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۵۰ پروژه شهری روز شنبه افتتاح می‌شود/ صدور بیش از یک میلیون مترمربع مجوز ساخت‌وساز

شهردار منطقه پنج گفت: فردا ۵۰ پروژه شهری به ارزش حدود ده هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.

احسان شریفی شهردار منطقه پنج در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مدیریت شهری جدا از پروژه‌های کوچک مقیاس که به صورت روزانه در برنامه داشت چندین پروژه بزرگ را هم پیش برد که در آستانه بهره‌برداری است.

او ادامه داد: روز شنبه ۲۵ آذرماه ۵۰ پروژه مدیریت شهری در حوزههای عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی بهارزش حدود ده هزار میلیارد تومان به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه پنج با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیش از ۱۳۰  پروژه در محدوده شهرداری منطقه ۵ به بهره برداری رسیده افزود: از تمامی ظرفیتهای خود برای بهبود وضعیت شهروندان منطقه و افزایش امید و کیفیت زندگی آن‌ها استفاده خواهیم و کرد و در این راستا چندین پروژه دیگرنیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: از اقدامات مهم این مدت افزایش جدی عملیات آسفالت‌ریزی در معابر منطقه است که به بیش از ۸۰ هزار تن رسیده و شهروندان این تغییرات را حس می‌کنند و این تلاش منجر شده تا منطقه ۵ رتبه اول شهر تهران را کسب کند.

شریفی ادامه داد: باید اجرای عملیات مناسب سازی معابر به مساحت ۲۰ کیلومتر مربع، ارائه خدمات مستمر به آموزش و پرورش با هدف بهبود محیط آموزشی برای فرزندان عزیزمان، حل مشکلات حصارک و کن، برخورد قاطع با متصرفین اموال عمومی درفضای شهری، افزایش سرانه‌های مختلف، افتتاح چهار ایستگاه مترو، احداث بوستانها و مرمت و ساخت ده‌ها سرویسبهداشتی، کاهش موضوعات ناشی از اختلالات ترافیکی با انجام ده ها عملیات اصلاح هندسی معابر و کاهش چشمگیر تصادفات به‌خصوص در بخش جرحی و فوتی و ورود جدی به موضوع فرحزاد را به عنوان برخی کارهای فاخر این دوره مدیریت شهری دانست.

شهردار منطقه پنج اظهار کرد: مشارکت مردم و مطالباتشان در منطقه ۵ بسیار هوشمندانه و جدی ست و لذا سطح خدماتشهری در همه ابعاد نیز ارتقاء یافته است. بنابراین ما در تلاش هستیم که پاسخگویی همه زمانی و همه مکانی را داشته باشیم .

شریفی گفت: طی هشت ماه اخیر بیش از یک میلیون مترمربع مجوز ساخت و ساز در منطقه صادر شده است که نشان از رونقجدی در این صنعت دارد.

شهردار منطقه پنج اظهار داشت که بوستان انارستان به مساحت تقریبی یک هکتار از محل‌هایی است که افتتاح خواهد شد و جزو معدود بوستان های مثمر شهر تهران است که با توجه به فضاهای طراحی شده در آن قطعا موجب رضایتمندی مردم می‌شود.

او گفت: این بوستان به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها و مقام مادران به ویژه مادران شهدا مزین خواهد شد به قدوم مادر سهشهید عزیز شایان فر که فرزندانش در جنگ تحمیلی و در سنین کم به فیض شهادت نائل آمدند و پیشنهاد مرتبط به کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران نیز ارسال شده است.

شهردار منطقه پنج بیان کرد: ان‌شاء‌الله در دهه مبارک فجر ، سری دوم افتتاحیه پروژه های منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار