توزیع تسهیلات مشاغل خانگی در بخش لاران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به تازگی در اختیار فرماندار شهرکرد قرار گرفته است تا در بخش لاران توزیع شود.

محسن مولوی در نشست شورای اداری بخش لاران به سهم این بخش از تسهیلات اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مشاغل خانگی به بخش لاران تخصیص یافت.

وی افزود: همچنین ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به تازگی در اختیار فرماندار شهرکرد قرار گرفته تا در بخش لاران توزیع شود.


بیشتر بخوانید


مولوی اضافه کرد: یکی از طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در بخش کشت و صنعت و دامپروری است که بهره‌برداری از آن می‌تواند تحول خوبی در منطقه ایجاد کند.

دو هزار و ۵۰۰ خانوار در بخش لاران زیر پوشش کمیته امداد هستند

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون دو هزار و ۵۰۰ خانواده در بخش لاران تحت پوشش کمیته امداد هستند و خدمات مادی، فرهنگی و معنوی از این نهاد دریافت می‌کنند.

وی افزود: با اجرای برنامه توانمند‌سازی بخشی از محرومیت‌های این بخش را حل و فصل خواهیم نمود تا تعدادی از خانوار‌های زیر پوشش به خودکفایی و خوداشتغالی برسند.

محمدی در خصوص چالش‌ها و مشکلات بخش لاران، اضافه کرد: بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن مددجویان اقدامی انجام نداده است و در حال حاضر تنها تعداد ۱۵ واحد به مددجویان تحویل داده شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون یک صد شامل ۲۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در بخش لاران پرداخت شده که ۳۵ درصد آن محقق شده است.

محمدی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش لاران احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار