حماس: اعلام تصمیم آمریکا و انگلیس برای فشار بر مقاومت ارزشی ندارد

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اعلام تصمیم آمریکا و انگلیس برای فشار بیشتر بر حماس، سخنی پوچ و بی‌ارزش است.

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اعلام تصمیم آمریکا و انگلیس برای فشار بیشتر بر حماس، سخنی پوچ و بی‌ارزش است. اعلام فشار بیشتر بر مقاومت از طریق جلوگیری از سفر و مصادره اموال در واقعیت هیچ ارزش و اثری ندارد. هدف از این اقدام، ارسال پیام‌های صوری برای ترمیم روحیه فرو ریخته ارتش شکست خورده رژیم صهیونیستی و شهرک نشین‌های اشغالگر است.

این اظهارات عضو حماس در مورد بی‌نتیجه بودن فشار‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس در حالی مطرح شده است که دولت انگلیس امروز در تداوم تلاش‌ها برای احیای طرح شکست خورده غرب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ۶ تن دیگر از فرماندهان ارشد این نهاد رسمی نظامی ایران را به بهانه ارتباط با حماس و جهاد اسلامی فلسطین تحریم کرد.

وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور با هماهنگی ایالات متحده آمریکا، «اولین مجموعه از تحریم‌ها در چارچوب نظام جدید تحریمی علیه ایران را به اجرا گذاشت تا حمایت تهران از حماس و جهاد اسلامی فلسطین را هدف قرار دهد.»

منبع: ایرنا

برچسب ها: جنبش حماس ، نوار غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
این آمریکائیها وانگلیسیها پول وثروت ونزول خوری چشمشان را کور کرده وعقلی ندارند که بفهمند آینده خودشان و صهیونیسمها را برباد دادند این احمقها نابود شدنی هستند فقط بخاطر بی عقلی و نژاد پرستی دست به این کودک کُشی میزنند خدا قوت بر نیروهای مقاوم مقاومت حماس که در تاریخ مردانگی شم ثبت شده و میشود و حیوان صفتی غربیها و بی هویتی آنها هم مورد نفرت حال و آیندگان خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان،‌ فرانسه و ایتالیا شریک جرم جنایات رژیم تروریست صهیونیستی در فلسطین و نوارغزه و سوریه و لبنان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ارتش رژیم کودک کش آمریکا جنایتکار از خط قرمز عبور کرده‌ است.
ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی از خط قرمز عبور کرده‌ است.
شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۹ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۹ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
آخرین اخبار