ارتکاب ۱۶ فقره سرقت در بم برای تامین هزینه موادمخدر

فرمانده انتظامی بم از دستگیری ۲ سارق گرفتار شیشه و یک مالخر با کشف ۱۶ فقره سرقت از آنان در عملیات ماموران کلانتری ۱۴ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل و مدارس در شهرستان بم، ماموران تیم گشت کلانتری ۱۴ با گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز در ساعات پایانی شب به یک موتورسیکلت بی پلاک مشکوک و طی یک تعقیب و مراقب موفق شدند ۲ سارق را با مقدار زیادی لوازم منزل دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری و در بازجویی پلیسی به ۱۶ فقره وسایل منزل شامل سیم برق، پمپ آب و موتور کولر، مرکبات باغات، شیرآلات منازل، احشام و محتویات و قطعات خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف و انگیزه خود را تامین هزینه شیشه اعلام کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه در روند رسیدگی به پرونده این سارقان یک مالخر و افراد مرتبط نیز شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: پلیس با گشت زنی‌های شبانه روزی سعی می‌کند از وقوع جرائم به ویژه سرقت، پیشگیری کند که در این رابطه شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس سریع موارد مشکوک به پلیس و گزارش خاموشی‌های نامتعارف فرصت جرم را از مجرمان بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.