رئیس ستاد انتخابات کشور:

رقابت صحیح زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ترویج رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با حضور استاندار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانداران، بخشداران استان با بیان اینکه حدود ۸۰ روز دیگر تا انتخابات ۱۱ اسفند ماه باقی است اظهار کرد: آمادگی کامل ستاد‌های انتخابات استان‌ها و رفع نیاز شعب اخذ رای و تسهیل در روند اخذ رای از مردم مهمترین وظیفه ستاد انتخابات استان‌ها است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت کشور، تضمین کننده امنیت ملی است و برای تحقق این مهم نیازمند نقش آفرینی و مسئولیت پذیری همه نخبگان و آحاد جامعه هستیم.

معاون وزیر کشور تمرکز دشمنان برای حضور یافتن مردم در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات انجام داده است، ولی پویایی سیاسی و مشارکت بالای جوانان در ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی نشان از رشد مشارکت نسل جوان برای حضور در عرصه مدیریتی کشور را دارد. 

شاهچراغی با تاکید بر راهبرد‌های چهارگانه انتخابات، افزود: ترویج رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت صحیح و همچنین نقش آفرینی حلقه‌های میانی و گروه‌های مرجع محلی زمینه ساز افزایش مشارکت سیاسی می‌باشد.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل زیرساخت‌های لازم در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات و تامین نیاز‌های تجهیزاتی از جمله مخابراتی توافقات لازم انجام شده است و مراحل اجرایی آن در حال انجام می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با قدردانی از دست‌اندرکاران انتخابات استان بوشهر گفت: تشریح کامل و دقیق فرآیند انتخابات برای مردم و آگاهی بخشی عمومی از ظرفیت‌های قانون انتخابات برای تحقق عدالت انتخاباتی باید در دستور کار ستاد انتخابات استان‌ها قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.