مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران خبر داد:

آمادگی برای تامین گاز در زمستان پیش رو

عباس حسینی گفت: همه خطوط انتقال و تقویت فشار گاز در کشور بررسی شده برای تامین گاز در زمستان پیش رو آمادگی داریم

غلام عباس حسینی در آرادان گفت : تمام تمهیدات ویژه برای آمادگی ایستگاه‌ها و خطوط برای ورود به زمستان امسال با آزمایش و بازدید از خطوط و ایستگاه‌های انتقال و تقویت فشار گاز اندئیشیده شده و مجموعه گاز برای ورود به زمستان آمادگی دارد .

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران که از ایستگاه تقویت فشار گاز آرادان بازدید می کرد گفت این ایستگاه دو ماهی است که برای کاهش مخاطرات ، تامین و تقویت فشار گاز استان‌های شمالی و شمال شرق کشور بین ایستگاه پارچین در استان تهران و ایستگاه سمنان راه اندازی شده و کاملا ساخت داخل است .

وی اظهار امیدواری کرد : این ایستگاه ۴ تا ۵ میلیون متر مکعب گاز را بیشتر به مناطق شمالی و شمال شرق کشور منتقل کند .

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان اینکه تولید گاز در فاز ۱۱ پارس جنوبی و ایستگاه های خط ۱۰ سراسری ، نور آباد ۱۰ و بورکله ۱۰ برای انتقال گاز به مرکز کشور در مدار قرار گرفته اند گفت: برای حل مشکل کمبود گاز در شمال و شمال شرق کشور به غیر از ایستگاه آرادان ، خط صالح آباد به تربت جام ، خط دشتک - نهنبدان و ایستگاه دهشیر اردستان وارد سروریس دهی خواهند شد.

مهدی زارع مدیر منطقه ۳ انتقال گاز کشور هم گفت : با راه اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز آرادان توانایی ۶۰ میلیون متر مکعب تولید و افزایش فشار گاز برای تقویت حوزه شمال شرق کشور ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار