بوشهر میزبان مسابقات جودو انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور شد

سرپرست هیات جودو استان بوشهر گفت: رقابت‌های مسابقات جودو قهرمانی انتخابی بزرگسالان کشور طی روز‌های ۳۰ آذر تا ۲ دی ماه به میزبانی استان بوشهر در دانشگاه آزاد عالیشهر بوشهر برگزار می‌شود.

سر پرست هیات جودو استان بوشهر در نشست خبری با خبرنگاران استان در خصوص میزبانی مسابقات جودو قهرمانی انتخابی بزرگسالان کشور گفت: این رقابت‌های طی روز‌های ۳۰ آذر تا ۲ دی ماه به میزبانی استان بوشهر در دانشگاه آزاد عالیشهر بوشهر برگزار می‌شود.

محمد بلوطی افزود: بیش از ۵۰۰ ورزشکار و کادر اجرایی در این رقابت‌ها شرکت خوا هند کرد.

وی اضافه کرد: این رویدادملی در رشته جودو برای اولین بار است در رده بزرگسالان در و ۷ وزن برگزار می‌شود که در ۲ وزن می‌توان دو شرکت کننده استفاده کرد.

بلوطی خواستار توجه بیشتر مسئولین و حمایت از این رقابت‌ها شد. سر پرست هیات جودو استان بوشهر: با برگزاری این رقابت‌ها حضورورزشکاران استان در اردو‌های تیم ملی و انتخاب برای مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی فراهم خواهد شد.

بلوطی از ساماندهی ۲۰۰ ورزشکار در رشته جودو خبر داد و افزود: از این تعدادبیش از ۵۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان تا بزرگسالان در رده قهرمانی فعالیت می‌کنند.

سرپرست هیات جودو استان بوشهرگفت: بیش از ۱۴ مدال پیش از این در المپیک در رشته جودو توزیع می‌شد که با قرار گرفتن مدال بخش تیمی جمع مدال‌های این رشته به ۱۵ نشان رسید.

وی در پایان گفت: پس از رفع تعلیق فدراسیون جودو با پیام مقام معظم رهبری از حمایت در این رشته فعالیت‌های خود را در زمینه قهرمانی در رویداد‌های بین المللی آغاز کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.