برنامه‌های هفته پژوهش در پایگاه‌های بسیج کازرون

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون، با تشریح فعالیت پایگاه‌های مقاومت این حوزه در هفته پژوهش، گفت: بسیج مانند همه عرصه‌ها باید پیشگام حرکات علمی کشور باشد.

سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون با اشاره به فعالیت پایگاه‌های مقاومت این حوزه در هفته پژوهش اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و تشویق علم آموزان برتر در عرصه‌های مختلف علمی پژوهشی با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط این حوزه، پایگاه‌های بسیج برنامه‌های هفته آخر آذرماه را که به همین نام نامگذاری شده است، اجرا خواهند کرد. 

 او، برنامه‌های علمی و پژوهشی را یکی از ضروریات بسیج دانست و افزود: بسیج مانند همه عرصه‌ها باید پیشگام و پیش قراول حرکات علمی کشور باشد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون تصریح کرد: ما در این هفته در صددیم که همه برنامه‌هایی که از طرف پایگاه‌ها برگزار می‌شود در یک جشنواره علمی پژوهشی به نام فرزندان ایران اجرا کنیم. 

سرهنگ عارف، سرفصل‌های جشنواره علمی پژوهشی در هفته علمی پژوهشی توسط حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) کازرون را، بازدید از مراکز علمی و آموزشی، صنعتی و اقتصادی، معرفی و تشویق نخبگان و نفرات برتر کنکور و رشته‌های دانشگاهی به عنوان الگوی برتر، تجلیل از پژوهشگران برتر بسیجی، برگزاری کلاس‌های علمی و تقویتی برای رشد بنیه علمی و تحصیلی بسیجیان، بازدید از کتابخانه‌های ملی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تهیه مقالات علمی پژوهشی اعضای بسیج دانست.

او از بازدید نوجوانان بسیجی از نیروگاه سیکل ترکیبی و شهرک صنعتی کازرون، بازدید از کتابخانه آیت الله مدنی، جلسه پرسش و پاسخ با اساتید سرشناس دانشگاه تجلیل از نویسندگان برتر بسیج را از دیگر برنامه‌های هفته علمی پژوهشی حوزه بسیج امام علی (ع) کازرون برشمرد.

برچسب ها: پژوهش ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.