الزام صدور مجوز برای سالن‌های مطالعه خصوصی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : سالن‌های مطالعه خصوصی کرمانشاه باید از این اداره‌کل مجوز دریافت کنند.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : تأسیس کتابخانه‌های مشارکتی و خودگردان و نحوه نظارت بر ارائه خدمات آن‌ها بر عهده نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

وی افزود: از تمام متقاضیان تأسیس کتابخانه عمومی خودگردان و سالن مطالعه عمومی و همچنین پانسیون‌های مطالعه بدون مجوز باید درخواست خود را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ارائه و پس از طی مراحل و اخذ مجوز با هزینه مؤسس ایجاد، تجهیز، راه‌اندازی شده و با مسئولیت کامل وی در تمام امور اداره گردد.

بهرامی بیان کرد: در حال حاضر به جز سالن مطالعه با نام «احسانی» تمام سالن‌های فعال در شهر کرمانشاه باید مجوز لازم را اخذ کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در غیر این صورت به منظور ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه و در راستای تأمین حقوق شهروندی برخورد‌های قانونی انجام خواهد شد و از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: از تمام خانواده‌های کرمانشاهی خواهشمندیم برای پیشگیری از هرگونه مسائل احتمالی از جنبه‌های مختلف در کتابخانه‌ها و سالن‌های فاقد نظارت و مجوز از حضور فرزندان خود در این اماکن جلوگیری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار