رسانه صهیونیستی: اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته‌اند

روزنامه هاآرتص نوشت اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته هستند، اما وی به قدرت چسبیده و آن را رها نمی‌کند.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص بامداد (چهارشنبه) از کاهش محبوبیت بنیامین نتانیاهو گزارش داد و نوشت: اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته هستند، اما وی به حکومت چسبیده و آن را رها نمی‌کند.نتانیاهو اسرائیل را در زمان جنگ دچار اختلاف کرده و اتحاد و ائتلاف با آمریکا را در معرض خطر قرار داده است.

اشاره این رسانه به اظهارات اخیر بایدن درخصوص رژیم صهیونیستی است.جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اذعان کرد که رژیم اسرائیل به دلیل بمباران بی رویه و گسترده به نوار غزه و کشته شدن هزاران غیرنظامی فلسطینی در حال از دست دادن حمایت جامعه بین المللی است.

وی که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور کاندیدا شده است، در یک رویداد جمع آوری کمک‌های مالی در واشنگتن گفت: آن‌ها در حال از دست دادن این حمایت هستند.  نتانیاهو باید کابینه خود را تقویت و تغییر دهد تا راه حلی بلندمدت برای مناقشه اسرائیل و فلسطین پیدا کند. کابینه کنونی، افراطی‌ترین کابینه است و راه حل دو کشوری را نمی‌خواهد. نتانیاهو نمی‌تواند در آینده به تشکیل دولت فلسطین نه بگوید. نتانیاهو باید تصمیم سختی بگیرد.

رئیس جمهور آمریکا در طول چندین دهه فعالیت سیاسی خود بار‌ها این ادعا را بیان کرده است، اما این بار، اظهارات وی انتقادات تند از جمله برخی از ترقی خواهان یهودی آمریکایی را برانگیخت. منتقدان خاطرنشان کردند که آمریکا خانه میلیون‌ها یهودی است که امنیت آن‌ها باید بر عهده دولت آمریکا باشد نه یک کشور دولت خارجی.

در بخش دیگری از گزارش هاآرتص آمده که اسرائیل در شرایط جنگی است و نتانیاهو مبارزه برای انتخاب دوباره خود را کلید زده است.

این روزنامه چاپ سرزمین‌های اشغالی در پایان نوشت: نتانیاهو پس از کاهش محبوبیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است که بتواند شوک اسرائیلی‌ها و خشم آن‌ها را برای تأمین نیاز‌های انتخاباتی‌ خود به کار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس .
۰۸:۱۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ارتش رژیم کودک کش آمریکا جنایتکار از خط قرمز عبور کرده‌ است.
ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی از خط قرمز عبور کرده‌ است.
شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۹ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۹ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۵۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ به ولکر تورک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار
در پاسخ به سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
شمار شهدای غزه به ۱۸۴۱۲ نفر رسید سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینهمه آدم بزرگ و کوچک پیر و جوان در نتیجه خوی ددمنشی و تبعیض نژادی و خود بزرگ بینی این الاغ چه فلسطینی چه اسرائیلی و... زندگی خودشون را از دست دادن ، یکی از مردم اسرائیل یا فلسطین نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این یابو خسته شده کمی علوفه بهش بدین مرگ بر این یابو ودوستش بایدن
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۰۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : کل مردمان خردمندان آزاده اندیشان سر تا سر جهان از قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی خسته بیزار متنفر شده اند و دارن ثانیه شماری می کنند که این رژیم نکبت جعلی جنایتکار تروریستی شکنجه گران مظلوم کشان بی دفاع کشان کودک کشان زن کشان مومن کشان سفاکان خبیث ملعونین هر چه سریعتر فروپاشی نابود مهو شوند بر روی کل کره زمین نتانیاهو و وزیر جنگش و کابینه جنایتکارش که جای خود دارد که باید زنده زنده سوزانده شوند . التماس دعا و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اگر واقعا خسته شدید نتایاهو را دستگیر کنید وبا کفش بزنید توی دهن بایدن بگید برو گمشو پیر شیطانپرست گورت را گُن کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
امروز متحدان آمریکا فقط همین 10 کشور کوچک و ضعیف جهان هستند و این یعنی انزاوی کامل آمریکا در جهان. کجاست کشورهای بزرگ اروپایی و آسیایی شرقی که همیشه چشم بسته از آمریکا دفاع می کردند؟؟؟ واقعا این طوفان الاقصی همچون سونامی بزرگی بود که آبرو و حیثیت و اعتبار جهانی را از آمریکا و اسرائیل و هلوکاست گرفت.
آخرین اخبار