ایزدی:

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در رشد اقتصادی اثرگذار است

مدیر کل صمت فارس با اشاره به تأثیر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان گفت: توسعه شرکت‎های دانش‎ بنیان در رشد اقتصادی و صادراتی اثرگذار است.

محسن کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور همراه با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس؛ سعید عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور؛ حسن شیخ‌نیا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس؛ حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تحارت استان فارس؛ سید مهدی خادمی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال و مرتضی شریفی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس؛ سیدمصطفی هاشمی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر رؤسای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان و تعدادی واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرده و ضمن بررسی میزان توانمندی‌ها، قابلیت و ظرفیت این واحد‌ها در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفت و تصمیمات اجرایی را اتخاذ کرد.

واحد‌های بازدیدشده شرکت پاسارگاد ماشین تولیدکننده انواع ماشین‌آلات معدنی و راهسازی، شرکت ب. آ تولید کننده غذا‌های نیمه آماده، سردخانه آریا سام صادر کننده میوه و تره بار، داده گستران دنا تولید کننده تجهیزات پزشکی، فاتح صنعت، تولید کننده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی بودند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این بازدید‌ها با اشاره به اهمیت بازدید‌های میدانی مسئولین ملی و استانی در راستای توسعه و رفع موانع واحد‌های صنعتی و تولیدی گفت: بازدید، بررسی و رفع موانع واحد‌های صنعتی و تولیدی جهت حفظ وضع موجود و افزایش اشتغال حمایت از صنعت، توسعه کسب و کار رشد و رونق اقتصادی است.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه توسعه شرکت‎های دانش‎ بنیان در رشد اقتصادی و صادراتی تأثیرگذار است، افزود: شرکت‎های دانش‌بنیان با نگاه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و تبدیل ایده به محصول نیز فرآیند مسیر افزایش بیش از پیش تولید و توسعه صادرات و رقابت در بازار‌های جهانی را میسر می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار