مدارس اصفهان روز چهارشنبه غیرحضوری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس اصفهان به علت آلودگی هوا روز چهارشنبه غیرحضوری است.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان گفت: با توجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی در مناطق ذکر شده تعطیل است و افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر ۶ سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره مند شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده ها شود از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ و نقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی همچنان مورد تاکید کارگروه است.

وی درخصوص اجرای طرح زوج و فرد، متذکر شد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد فردا نیز در اصفهان از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد.

شیشه فروش اظهار کرد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

وی رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک را برای همه افراد ضروری دانست و عنوان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و حضور نیافتن در فضای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، استفاده نکردن از خودروهای شخصی و پرهیز از ورزش در فضای باز از تاکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: با عبور امواج ناپایدار از بعدازظهر فردا به تدریج شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها و به تدریج بارش باران در سطح استان خواهیم بود.

آموزش در مدارس اصفهان هفته گذشته نیز غیرحضوری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار