فراخوان ملی ارسال مقاله به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده

فراخوان ملی ارسال مقاله به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی اعلام شد.

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه این همایش با مشارکت ۱۵ نهاد علمی در حال اجراست و درجه ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) دارد گفت: پژوهشگران برای ارسال مقالات و طرح‌های پژوهشی تا ۱۵ اسفندماه فرصت دارند.


حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان افزود: پس از داوری اولیه، پژوهشگران می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، اصل مقالات و پژوهش‌های خود را آماده و برای همایش ارسال کنند.


او گفت: همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی، در محور‌های «حکمرانی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فضیلت‌های اخلاقی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «فقه و حقوق خانواده، پایداری و کارآمدی خانواده»، «باور‌ها و رفتار‌های دینی، پایداری و کارآمدی خانواده»، «پویایی‌های اجتماعی و فرهنگی، پایداری و کارآمدی خانواده» و «مشاوره و برنامه‌های غنی‌سازی ازدواج، پایداری و کارآمدی خانواده» و با هدف بررسی پایداری و کارآمدی خانواده از منظر علوم گوناگون تابستان سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان هم گفت: نشانی کانال پژوهشکده مطالعات و خانواده در پیام رسان ایتا، https://eitaa.com/isca و نشانی کانال دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، https://eitaa.com/morsalat_ir است.


فریبرز راهدان افزود: علاقه‌مندان برای استفاده از محتویات پژوهشکده و برنامه‌های آن نیز می‌توانند به رادیو پژوهش، وابسته به سایت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نشانی http://radio.isca.ac.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.