معابر درون شهری آذربایجان غربی زیر کنترل نامحسوس پلیس راهور

رییس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: معابر درون شهری استان توسط گشت های ویژه کنترل نامحسوس پلیس راهور کنترل می شود.

رییس پلیس راهور استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگارا باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خودرو‌های ویژه کنترل نامحسوس برای معابر درون شهری پیش بینی، تهیه و تجهیز شده است که از امروز این تجهیزات و خودرو‌ها جهت کنترل تخلفات حادثه ساز راهنمایی و رانندگی به کار گرفته می‌شوند و در معابر درون شهری به خصوص در بزرگراه‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

سرهنگ حجت مشتاق افزود: یکی از مشکلاتی که در معابر درون شهری مشاهده می‌شود تصادف وسائط نقلیه با عابرین پیاده است که در این راستا جلسات متعددی با شهرداری برگزار و مقرر شده است، کانال‌های عبور عابر پیاده ایمن سازی شوند و پل‌های هوایی به خصوص در بزرگراه‌ها نیز افزایش یابند.

وی ادامه داد: سرعت غیرمجاز و خارج از استاندارد‌های مشخص شده نیز یکی دیگر از علل این حوادث بود که با بکارگیری این تجهیزات و اعمال قانون به صورت قاطع، دقیق و مستمر تلاش می‌کنیم تلفات جاده‌ای و عابر پیاده درون شهر کاهش یابد.

رییس پلیس راهور استان اظهار کرد: جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، این خودرو‌ها فاقد پلاک شخصی، بغل نویسی شده و مجهز به چراغ گردان نامحسوس پشت شیشه هستند و سرنشینان آن‌ها نیز با لباس فرم در خودرو حضور داشته و در صورت نیاز حکم مأموریت و کارت شناسایی نیز به همراه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.