عوارض آلایندگی واحد‌های تولیدی و صنعتی پرداخت شود

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی عوارض آلایندگی خود را برای اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی پرداخت کنند.

صباغیان نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز گفت: طبق مقررات باید واحد‌های تولیدی و صنعتی عوارض آلایندگی خود را برای اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی پرداخت کنند.

او افزود: برای پرداخت عوارض در کشور مقررات خوبی موجود است، ولی باید مسئولان مناطق پیگیری و اقدام کنند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان و مهریز واحد‌های صنعتی فراوانی وجود دارد، تاکید کرد: اگر عوارض واحد‌های آلاینده پرداخت شود موجب توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی است.

صباغیان با اشاره به اینکه یکی از مطالبات شهروندان از نمایندگان مجلس و دولت اجرای قانون پرداخت عوارض است، گفت: باید در این خصوص در مهریز بهتر و بیشتر پیگیری شود.
او به اهمیت جابه‌جایی پاسگاه بین راهی شهید مدنی از مهریز به خارج از حوزه استحفاظی اشاره کرد و گفت: در این خصوص پیگیری و جلسات برگزار شده، ولی همت و همکاری بیشتر نیاز است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص معدن سرب و روی بهادران ادامه داد: افتتاح این معدن که در آینده نزدیک محقق می‌شود نقش مهمی در توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.