راه اندازی ۱۰ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز

مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز گفت: تا پایان سال ۱۰ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز راه اندازی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار با اشاره به ضرورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت رشد تولید و اشتغال، اظهار داشت: هم اکنون  ۲۷ کارگاه اشتغالزایی در استان البرز راه اندازی و تجهیز شده است که تا پایان سال ۱۰ کارگاه دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.
 
وی همچنین با بیان اینکه در یک سال گذشته ۲۳۹۹ فقره وام اشتغالزایی به البرزی‌ها تعلق گرفته است، تصریح کرد: تا ابتدای مرداد ماه امسال بیش از ۲۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به البرز نشینان تعلق گرفته است.
 
سرهنگ فلاحتکار با تاکید بر حمایت از تشکیل صندوق‌ها و تعاونی‌های اشتغالزایی در راستای رونق تولید و اشتغال، افزود: هم اکنون ۴۵۰ صندوق اشتغالزایی و ۲۳ تعاونی زیر نظر سازمان بسیج سازندگی در استان البرز در جهت حمایت از تولید و اشتغال فعال هستند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز از برپایی ۵ بازارچه اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال برای  حمایت از تولید و اشتغال سخن گفت و خاطرنشان کرد: برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از افراد معتمد و توانمند حوزه کسب کار جهت بازاریابی و فروش محصولات تولیدکنندگان از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در جهت رونق تولید و اشتغال در استان البرز است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.