ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارگران در یزد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر هستیم با انجام مراحل قانونی و هماهنگ ساختن دستگاه‌های استانی ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر یزد ساخته شود.

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به منظور پیگیری تحقق ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارگران در یزد نشستی با مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد گفت: بر اساس تصمیمات این نشست، شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد درخواستی مبنی بر ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی در زمین‌های ۷۲ هکتاری را برای تصویب به اداره کل راه و شهرسازی ارائه و راه شهرسازی به شورای مسکن استان یزد ارائه می‌کند.

او افزود: همچنین مقرر شد این ۶۰۰ قطعه زمین، بر اساس واگذاری تحت عنوان «گروه ساخت»، به لیست کارگران شاغل در شهرک صنعتی یزد که در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و واجد شرایط هستند، واگذار شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت شهرک صنعتی متعهد می‌شود، خانه‌های کارگران را با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی و آورده کارگران و همچنین تسهیلات بانکی احداث کند تاکید کرد: آماده سازی اراضی مذکور بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی یزد می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.